اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960722263874765

تأکید بر ادامه همکاری‌های سازمان «سمت» و دانشگاه «خزر» جمهوری آذربایجان

کد: 13960722263874765

https://goo.gl/oAGQFQ

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار سیدرسول موسوی مشاور امور بین‌الملل سازمان «سمت» و رئیس هیأت مدیره و رئیس دانشگاه «خزر» کشور جمهوری آذربایجان، بر ادامه همکاری‌های این دو نهاد تأکید شد.

تأکید بر ادامه همکاری‌های سازمان «سمت» و دانشگاه «خزر» جمهوری آذربایجان
تأکید بر ادامه همکاری‌های سازمان «سمت» و دانشگاه «خزر» جمهوری آذربایجان

هاملت عیسی خانلی با اشاره به ترجمه، چاپ و انتشار کتاب «آشنایی با ادیان بزرگ» از آثار سازمان سمت به زبان آذری، از رئیس سازمان «سمت» برای رونمایی رسمی کتاب مذکور و بازدید از دانشگاه خزر دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی «سمت»، موسوی در جریان سفر به جمهوری آذربایجان با «هاملت عیسی خانلی»، مؤسس و رئیس هیأت مدیره دانشگاه خزر و «حسن نیک نفس» رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این گفتگوها دو طرف ضمن ابراز خرسندی از همکاری بین سازمان «سمت» و دانشگاه خزر، بر اجرای مفاد تفاهم نامه موجود تأکید کردند.

هاملت عیسی خانلی با اشاره به ترجمه، چاپ و انتشار کتاب «آشنایی با ادیان بزرگ» از آثار سازمان مطالعه و تدوین (سمت) به زبان آذری توسط انتشارات دانشگاه خزر، از دکتر احمد احمدی رئیس سازمان «سمت» برای رونمایی رسمی کتاب مذکور و بازدید از دانشگاه خزر دعوت کرد.

گفتنی است، دانشگاه خزر با 2500 دانشجو دارای چهار دانشکده علوم تربیتی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و دانشکده مهندسی و علوم تجربی است که با سازمان «سمت» در زمینه تألیف آثار مشترک و ترجمه کتاب‌های «سمت» به زبان آذری، تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسانده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب