اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960722263864765

نشست هم‌­اندیشی اعضای هیأت­‌علمی سازمان «سمت» برگزار شد

کد: 13960722263864765

https://goo.gl/fWE5q6

، تهران , (اخبار رسمی): نشست هم‌­اندیشی اعضای هیأت­‌علمی به همت پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» و با حضور رئیس و قائم مقام سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، رئیس و معاون پژوهشکده و اکثریت اعضای هیأت­‌علمی این سازمان، برگزار شد.

نشست هم‌­اندیشی اعضای هیأت­‌علمی سازمان «سمت» برگزار شد
نشست هم‌­اندیشی اعضای هیأت­‌علمی سازمان «سمت» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این نشست که به منظور تبادل نظر پیرامون اهداف، برنامه­‌ها، نظرات و راهبردها درخصوص مسائل مرتبط با اعضای هیأت­‌علمی برگزار شد، حمیدرضا خادمی رئیس پژوهشکده «سمت» درخصوص برنامه­‌ها و اهداف آتی از جمله راه‌­اندازی گروه‌ها و مجلات پژوهشی جدید، برگزاری سمینارها و نشست‌های تخصصی و برنامه‌­ریزی برای برگزاری هفته پژوهش 1396 سخن گفت و مهری بهرام‌بیگی معاون این پژوهشکده نیز گزارش‌هایی از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشکده «سمت» را ارائه کرد. 

سپس دکتر احمد احمدی رئیس سازمان «سمت» در جمع اعضای هیأت علمی این سازمان، ضمن تشویق آنها به مشارکت در امور علمی و اجرایی، برای پیشبرد هرچه بهتر و سریع‌تر اهداف، بر لزوم و اهمیت نیازسنجی در حوزه تخصصی اعضا تأکید و انجام آن را ضروری دانست.

هر یک از اعضای هیأت­‌علمی نیز، دیدگاه‌­های خود را به صورت مفصل در زمینه برگزاری مستمر نشست‌های هم‌­اندیشی اعضای هیأت­‌علمی، برنامه‌­ریزی جهت انجام  فعالیت‌های پژوهشی و علمی- اجرایی اعضای هیأت­‌علمی، برگزاری کارگاه­‌ها و نشست‌های تخصصی توسط اعضای هیأت‌علمی و سایر موارد مربوطه مطرح کردند.

در پایان حجت‌الاسلام محمد ذبیحی قائم مقام و معاون پژوهشی سازمان «سمت» در سخنانی، ضمن اشاره به  بیاناتی ارزشمند از حضرت علی (ع)، در خصوص برخی مسائل طرح شده توسط اعضای هیأت علمی سازمان «سمت»، مطالب و راهکارهایی ارائه کرد.

گفتنی است پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» با هدف ایجاد ارتباط وثیق میان پژوهش و آموزش و سامان‌دهی پژوهش‌هایی که به تحقق اهداف «سمت» کمک می‌کند، تشکیل شده است و فعالیت آن در راستای ایجاد پشتوانه و بستر مناسب برای تألیف، ترجمه و تهیه متون علمی دانشگاهی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب