اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259544765

طی حکمی از سوی احمد احمدی؛

سکان معاونت پژوهشی «سمت» به معاون جدید سپرده شد

کد: 13960607259544765

https://goo.gl/KyY283

، تهران , (اخبار رسمی): احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، اداره معاونت پژوهشی «سمت» را به حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی سپرد.

سکان معاونت پژوهشی «سمت» به معاون جدید سپرده شد
محمد ذبیحی قائم مقام سازمان سمت

گفتنی است محمد ذبیحی دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است و در سال 1380 نیز به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است

به گزارش روابط عمومی «سمت»،‌ وی که از ابتدای سال 96 به عنوان قائم‌مقام سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در این سازمان فعالیت دارد، طی حکمی از سوی رئیس سازمان با حفظ سِمت به عنوان معاون پژوهشی «سمت» منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «برادر و استاد عالی‌قدر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر محمّد ذبیحی - زاده‌الله عزاً و توفیقاً - با سپاسگزاری از تقبّل زحمت قائم‌مقامی «سمت»، بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان معاون پژوهشی «سمت» منصوب می‌نمایم تا به یاری خداوند، با حسن تدبیری که در شما سراغ دارم، هرچه سریع‌تر شتاب چشمگیری در همه ساختار پژوهش پدید آید و شاهد جهشی همه‌جانبه در سراسر «سمت» باشیم».

گفتنی است محمد ذبیحی دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است و در سال 1380 نیز به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است در سوابق او، عضویت در هیأت مؤسس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان، ریاست مرکز تربیت مدرس دانشگاه قم، قائم‌مقام دانشگاه قم و ریاست انتشارات دانشگاه قم، دیده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب