اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174155517

رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد

عدم پرداخت سهم اصناف از محل اخذ جرایم صنفی

کد: 1395051174155517

http://goo.gl/OMEJGc

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس تبصره 7 ماده 72 قانون نظام صنفی، اتاق اصناف برای اداره امور مربوط به بازرسی‌های صنفی باید از محل اخذ جرایم، یک سوم آن را دریافت کند اما دولت تا به امروز یک ریال آن را نیز پرداخت نکرده است.

عدم پرداخت سهم اصناف از محل اخذ جرایم صنفی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس این اتاق در همین رابطه اظهار کرد: برای اداره امور مربوط به بازرسی‌های صنفی که توسط اتاق اصناف صورت می‌گیرد، مقررشده که از محل جرایم یک سوم در اختیار آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس اتاق اصناف کشور اطلاع ندارم که تا به امروز اصناف ما چه میزان جریمه شده‌اند و دولت نیز یک ریال به‌حساب ما برنگردانده است.

رئیس اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با تسنیم ادامه داد: بنابراین نباید انتظار داشت که اتاق اصناف در نظارت بر بازار معجزه کند، زیرا ما با دست‌خالی در حال کنترل بازار هستیم و اکنون بعد از گذشت یک سال  و نیم از این وضعیت، دیگر بیشتر از این از دستمان برنمی‌آید.

وی تصریح کرد: من فریاد می‌زنم که دولت عزیز دستت رو می‌بوسم اما شما نیز یک قدم با ما همراه شوید.

فاضلی گفت: این حقوق و پرداختی دولت به اصناف بر اساس تبصره 7 ماده 72 قانون نظام صنفی باید به آنها پرداخت شود که تا به امروز حتی یک ریال آن نیز پرداخت نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی