اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174175517

از سوی رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی مطرح شد

انتقاد از زیرسوال بردن برنج فروشان

کد: 1395051174175517

https://goo.gl/Ipq4WN

، تهران , (اخبار رسمی): متاسفانه سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش سریال و اجازه قرعه کشی و تبلیغ برنج وارداتی عملا کسبه و تولیدکنندگان برنج را زیر سوال برد.

صدا و سیما کسبه برنج فروش را زیر سوال برد

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمد آقاطاهر  رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران  گفت: از اول ماه مبارک رمضان گذشته سریالی در یکی از شبکه های سیما روی آنتن رفت که اسپانسر این سریال  از واردکنندگان برنج هندی بود، هر شب نیز برای فروش محصولات خود اقدام به برگزاری قرعه کشی کرد و در مضمون اصلی سریال تمام کسبه برنج فروش ایرانی را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه تمام کسبه بازار نسبت به پخش این سریال اعتراض داشتند و اعاده حیثیت دارند، افزود: متاسفانه سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش این سریال به تبلیغ یک برنج وارداتی پرداخت و از سویی تمام کسبه با انصاف را که سال های سال است با روزی حلال امرار معاش می‌کنند را زیر سوال برد.

آقاطاهر تصریح کرد: متاسفانه در زمان پخش این سریال هر چه به ادارات و ارگانهای مختلف برای متوقف کردن پخش این سریال مکاتبه کردیم، موفق نشدیم و کسی صدای اصناف را نشنید و مثل همیشه اصناف دیده نشدند.

وی با تاکید بر اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری باید حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار مسئولان کشور باشد ، افزود: متاسفانه حمایت از تبلیغ این گونه محصولات وارداتی مانند برنج محسن و پخش سریال برای آن در سیما نه تنها کمک به حمایت از تولید داخلی نیست، بلکه با دست خودمان ریشه های اصلی اقتصاد کشور را می‌خشکانیم و این به دور از انصاف است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با بیان اینکه شرکت برنج محسن به تعهدات خود نسبت به اصناف پایبند نبوده است، گفت: مسئولان شرکت برنج محسن، تهیه کننده و فیلمبردار در حضور جمعی از اصناف و کسبه قول دادند به دلیل ابهامی که برای مخاطبان این سریال ایجاد کردند؛ در پایان سریال نقطه نظرات اصناف هم توضیح داده شود و در برنامه زنده عید فطر نیز اعلام کنند که هیچ یک از این اقدامات انجام نشد.

آقاطاهر افزود: پخش این سریال و تبلیغ برنج وارداتی محسن ضربه ای سنگین به تولید داخلی کشور است و باعث از بین بردن آبرو و اعتبار کسبه موجه این صنف و بی اطمینانی مصرف کنندگان شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی تهران از ریاست اتاق اصناف ایران خواست تا برای روشن شدن این موضوع و جلوگیری از پخش این گونه سریال ها که به ماهیت اصناف خدشه وارد می‌کنند، شکایت کسبه در این زمینه را به جد از طریق مسئولان ذیربط پیگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی