کد: 1395051174475713

گیسوم یک پیشنهاد تابستانی

کد: 1395051174475713

https://goo.gl/j8SsCd

، تهران , (اخبار رسمی): تابستان به جنگل گیسوم بروید

گیسوم یک پیشنهاد تابستانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ،یکی از نقاط دیدنی استان گیلان جنگل های گیسوم است. شک نکنید که خروجی این سفر ساعت ها نشستن در ویلا روبروی کولر گازی خواهدبود تا شاید ساعات دم غروب هوا خنک تر شود و بتوانید از ویلا خارج شوید.

باور کنید بعضی وقت ها لذت چند ساعت آب تنی در دریا به معطلی و کلافگی زیادی در هوای شرجی شمال نمی ارزد. پس نکته اول اینکه حتی الامکان به سمت شهرهای مجاور دریا نروید. اما مگر می شود در تابستان به شمال نرفت؟

اینجاست که باید سراغ شهرهایی بروید که از دریا فاصله دارند و البته در ارتفاع هستند. پیشنهاد ویژه، داماش، دیلمان، گیسوم در استان گیلان، آلاشت، سوادکوه، جواهرده در مازندران.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی