کد: 13950805169675713

باید ها و نباید های سفر هوایی در زمان بارداری

کد: 13950805169675713

https://goo.gl/YrHW3U

، تهران , (اخبار رسمی): مسافرت‌های هوایی کوتاه‌مدت و داخلی برای خانم‌های باردار، به شرط ارایه‌ی گواهی پزشک و تعیین تاریخ تقریبی وضع حمل، تا 32 هفتگی مجاز است .

باید ها و نباید های سفر هوایی در زمان بارداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان، در مسافرت‌های طولانی و بین‌المللی، گواهی پزشکی بدون اشکال بودن پرواز مسافر باید قبل از پرواز به تایید قسمت پزشکی شرکت هواپیمایی مربوطه برسد.در دوازده هفته‌ی اول بارداری، به دلیل حالت تهوع و سرگیجه و احساس خستگی و نیز بالا بودن خطر سقط، سفر هوایی به خانم‌های باردار  توصیه نمی‌شود. طی ماه‌های آخر هم سفرتان حتماً خسته‌کننده و دشوار خواهد بود. به همین خاطر، بهترین و کم‌خطرترین زمان سفر هوایی را بین هفته‌های چهاردهم تا بیست و هفتم می‌‌دانند.

همچنین لازم به ذکر است که اگر مشکلی دارید که ممکن است با پرواز بدتر شود یا شاید نیاز به مراقبت اورژانسی داشته باشد، بهتر است سوار هواپیما نشوید.رعایت نکات زیر نیز ممکن است در طول سفر به شما کمک کند:

- روی صندلی کنار راهرو بنشینید که بتوانید به آسانی بلند شوید و طی پرواز طولانی، پاهایتان را کشش بدهید.

- از خوردن غذاهای نفاخ و نوشابه‌های گازدار قبل از پرواز پرهیز کنید تا با کم شدن فشار در طول پرواز، ناراحتی معده برایتان پیش نیاید.

- کمربند خود را در طول پرواز بسته نگه‌دارید تا در دست‌اندازهای هوایی به شما شوک وارد نشود. همچنین فراموش نکنید که کمربند را زیر برجستگی شکم، بر روی قسمت استخوانی لگن ببندید.

- اگر حالت تهوع دارید، باید طبق نظر پزشک‌تان، پیش از سوار شدن به هواپیما داروی ضد تهوع مصرف کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی