کد: 13950808171775713

ویزای توریستی امارات را بی دردسر بگیرید

کد: 13950808171775713

https://goo.gl/Ik2ZDv

، تهران , (اخبار رسمی): درخواست ویزای توریستی امارات متحده عربی دردسری ندارد و از سوی کارگزاران زیادی انجام می‌گیرد و به دلیل دخالت‌ نداشتن سفارت، مصاحبه‌ای هم انجام نمی‌گیرد و حضور متقاضی ضرورتی ندارد.

ویزایی توریستی امارات را بی دردسر بگیرید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ،برای ورود به هر کدام از شهرهای امارات، باید ویزای امارات متحده عربی را داشته باشید. مدت اعتبار ویزای توریستی، می‌تواند به دو صورت چهارده روزه و یک ماهه است ویزایی که برای سفرهای چند روزه‌ی گردشی صادر می‌شود، عموماً چهارده روزه است. 
ویزای توریستی  این کشور در دو حالت عادی و فوری صادر می‌شود، صدور ویزای عادی بین سه تا ده روز طول می‌کشد و صدور ویزای اضطراری بیشتر از دو روز زمان نمی‌برد. گاهی -بنا بر شرایط خاص- امکان صدور ویزای فوق اضطراری هم وجود دارد که تنها چند ساعت وقت نیاز دارد. 
هزینه‌ی صدور این ویزاها متغیر است؛ ویزای عادی حدود 300 هزار تومان هزینه دارد و قیمت ویزاهای فوری و فوق اضطراری باید توسط شرکت صادرکننده تعیین شوند. 
 درخواست ویزای امارات چه مدارکی می خواهد؟

مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی امارات متحده عربی  به شرح  زیر است:
  - تصویر صفحه‌ی مشخصات گذرنامه 
-  تصویر عکس رنگی متقاضی 
باید بدانید که ماندن در امارات حتی یک روز بیشتر از مدت اعتبار ویزا به هر دلیلی، خلاف قوانین امارات متحده عربی است و علاوه بر دریافت جریمه‌ی نقدی برای هر روز اقامت بیشتر، دچار دردسرهای قانونی دیگری نیز خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.