اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051274875541

نکات مهمی که درانتخاب هتل باید رعایت کرد

کد: 1395051274875541

https://goo.gl/MtbPP3

، تهران , (اخبار رسمی): به شهری سفر کرده اید که قصد دارید برای چند روز در آن شهر اقامت کنید، برای تفریح ، کار یا ... فرقی نمی کند. مطلبی که می خواهیم امروز با شما درمیان بگذاریم

هتل رزرو نکرده اید و به سفر رفته اید؟ پس مراقب باشید چون...

به شهری سفر کرده اید که قصد دارید برای چند روز در آن شهر اقامت کنید، برای تفریح ، کار یا ... فرقی نمی کند. مطلبی که می خواهیم امروز با شما درمیان بگذاریم درباره نحوه انتخاب هتل در شهری است که به آن سفر کرده اید. البته اگر گردشگر حرفه ای باشید یا زیاد مسافرت کنید، پیش از سفر هتل محل اقامت خود را بررسی کرده اید، قیمت ها و امکانات را سنجیده اید و حتی اتاق خود را نیز ررزو کرده اید.

اما شاید بنا به هر دلیلی موفق نشده باشید یا فرصت نکرده باشید پیش از سفر هتلی را که قصد اقامت در آن دارید را مشخص یا رزرو کنید.

با این حال باز هم مشکلی نیست چند توصیه کوچک اما کلیدی می تواند در چنین شرایطی به کمک شما بیاید.

اول از همه این که از رانندگان تاکسی فرودگاه یا ترمینال نخواهید تا شما را راهنمایی کنند یا شما را به بهترین هتلی که می شناسند ببرند.

چراکه متاسفانه برخی رانندگان تاکسی های پایانه ها یا فرودگاه ها با پورسانتی که ازبرخی هتل ها می گیرند، مسافران را به همان هتل های مشخص می برند و شما زمانی متوجه این موضوع می شوید که در نهایت از اقامت تان در هتل راضی نیستید، به دلیل این که یا جواب گوی نیازهای شما نیست، یا هزینه آن یا بودجه سفر شما تناسب ندارد.

به هر حال، در چنین شرایطی کافی است کمی خستگی راه را تحمل کنید، از اینترنت کمک بگیرید و یک جستجوی کلی درباره هتل های آن شهر انجام دهید و این نکته ها را نظر داشته باشید که هتل به شبکه حمل و نقل عمومی نزدیک باشد، از مکان های تفریحی و گردشگری زیاد فاصله نداشته باشد و بعد از رفتن به هتلی که انتخاب کرده اید به سرعت در آن اقامت نکنید، تمام امکانات هتل را بسنجید، امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت، رستوران و کیفیت غذاها، امکانات تفریحی متعلق به خود هتل، نظافت و بهداشت اتاق ها و در نهایت هزینه اقامت در هتل برای تمام روزهایی که در آن جا به سر خواهید برد، همه و همه را بسنجید و بعد از پذیرش هتل بخواهید چند اتاق مناسب را به شما نشان بدهد و در نهایت اگر اتاق مناسب شما بود آن را انتخاب کنید.

اگر علاقه مند هستید با عملکرد هتل های هوشمند آشنا شوید کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی