اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275295485

درکتابی از نشر صابرین بخوانید

کلیدهای آموختن آداب اجتماعی

کد: 1395051275295485

https://goo.gl/iX9A8d

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهیم فرزندانی با اعتماد به نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. آموختن رفتار صحیح نویددهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است.

کتاب" کلیدهای آموختن آداب اجتماعی" از نشر صابرین منتشر شد.

کتاب کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان بر درستی رفتار انسان در جامعه تاکید می‌کند. منشاء بسیاری از مشکلات بزرگ در جامعه، رفتار نادرست ماست. محور این کتاب نحوه برقراری ارتباط بین افراد و نقش خانواده در این زمینه است. دانستن رفتار صحیح نوید دهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است.

اگر شما فرزندانی دارید، حتماً پیش آمده که رفتارهای نادرست آنها باعث شرمندگی شما شده باشد. گاهی اوقات والدین تصور می‌کنند کودکان آنها هرگز رفتار صحیح را یاد نمی‌گیرند.

در این کتاب نکات ظریفی در مورد آداب نهفته است که دانستن آنها برای کودک اهمیت دارد. رفتار درست تنها به دانستن قوانین مربوط به استفاده از کارد و چنگال در موقعیت های رسمی محدود نمی‌شود، بلکه می‌خواهیم کودکانی با اعتمادبه نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. دانستن رفتار صحیح، نوید دهنده آمادگی آنان برای شروع زندگی است.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان به نویسندگی شریل ابرلی و با ترجمه ترانه بهبهانی به چاپ رسیده است. کلیدهای آموختن آداب اجتماعی با قیمت 12 هزار تومان و با تیراژ 2 هزارجلدوارد بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب