اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375795541

رایگان دانلود کنید

معرفی برترین اپلیکیشن هواشناسی

کد: 1395051375795541

http://goo.gl/W6QPgs

، تهران , (اخبار رسمی): سفر کردن برای عده زیادی از افراد بستگی، به فصل، آب و هوا و ویژگی های آب و هوایی خاص مقصد سفر دارد به همین دلیل دانستن آب و هوا و اطلاعات هواشناسی مقصد سفر و حتی مسیر سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معرفی و دانلود رایگان برترین اپلیکیشن هواشناسی + Weather

شما با نصب یک اپلیکیشن ساده روی موبایل یا تبلت خودتان، می توانید به تمام اطلاعات هواشناسی به زبان بین المللی دسترسی داشته باشید

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، سفر کردن برای عده زیادی از افراد بستگی، به فصل، آب و هوا و ویژگی های آب و هوایی خاص مقصد سفر دارد. به همین دلیل دانستن آب و هوا و اطلاعات هواشناسی مقصد سفر و حتی مسیر سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در دنیای پیشرفته امروز هیچ چیزی نمی تواند مانع از دسترسی شما به اطلاعات هواشناسی مقصد و مسیر سفرتان شود. چون می توانید به اخبار هواشناسی رادیو و تلویزیون توجه کنید و از وضعیت آب و هوایی آن روز و فردای آن روز آگاه شوید، حتی روزنامه ها هم وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف را منتشر می کنند.

اما مساله اینجاست که آیا شما همیشه به رادیو و تلویزیون دسترسی دارید؟ می توانید در لحظه  نیاز روزنامه تهیه کنید؟ و اصلا بر فرض دسترسی شما به این رسانه ها اگر در شهر یا کشوری با زبان بیگانه باشید می توانید از اطلاعاتی که آن ها ارائه می دهند استفاده کنید؟

مسلما نه!

چاره این کار یک راه حل خیلی ساده است، شما با نصب یک اپلیکیشن ساده روی موبایل یا تبلت خودتان، که رایگان هم هست می توانید به تمام اطلاعات هواشناسی که لازم دارید به زبان بین المللی یعنی انگلیسی دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن+ Weather اطلاعات کاملی درباره ویژگی های محلی زمان، دما، رطوبت، دید، سرعت باد و سایرعوامل کلیدی را دراختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهتر برای مسیر سفر و مقصدتان برنامه ریزی کنید.

این اپلیکیشن را به صورت رایگان از همینجا دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن +Weather  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]