اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375880037

با تاکید بر گسترش همکاری‌:

پست‌ بانک و مخابرات ‌ایران به تفاهم رسیدند

کد: 1395051375880037

https://goo.gl/Gd0cOC

، تهران , (اخبار رسمی): پست بانک و شرکت مخابرات ایران به منظور ارائه خدمات متنوع بانکی در مراکز مخابرات روستائی و همچنین گسترش همکاری‌های دوجانبه ازطریق ارائه خدمات بانکی ارزی – ریالی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

شعبه پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، ارائه خدمات متنوع بانکی در مراکز مخابرات روستائی، گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های بانکی از قبیل؛ افتتاح انواع حساب‌های ارزی و ریالی برای شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های تابعه و پیمانکاران آن، گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات ریالی و ارزی و یا فاینانس به‌منظور اجرای پروژه‌های این شرکت و شرکت‌های تابعه و معرفی درگاه‌های مناسب توسط شرکت مخابرات جهت راه‌اندازی درگاه IPG، نصب دستگاه‌های‌خودپرداز(ATM) و پایانه‌های فروش(POS) به پست بانک از مفاد اصلی تفاهم‌نامه مذکور  به شمار می رود.

بنا بر این گزارش افتتاح حساب نزد پست‌‌بانک‌ایران جهت دریافت وجوه مربوط به قبوض دیتای شرکت مخابرات ایران(MPLS) و همچنین استفاده از خدمات ارزی بانک شامل؛ سپرده‌گذاران ارزی، حوالجات ارزی، گشایش اعتباری اسنادی دیداری صادراتی و وارداتی، گشایش اعتبارات اسنادی مدت‌دار و استفاده از خطوط فاینانس و ریفاینانس، خطوط اعتبارات کوتاه‌مدت و بلندمدت از دیگر موارد همکاری طرفین به این مضامین است.

گفتنی است: تفاهم‌نامه مذکور طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره شرکت‌های پست، مخابرات ایران و پست‌بانک درمحل ساختمان مرکزی این بانک، به امضای فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران و رسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه