اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375955517

فاضلی در جلسه مجمع خیرین سلامت تاکید کرد

پیشگامی اصناف در فعالیت های خیرخواهانه

کد: 1395051375955517

https://goo.gl/iiX6Dy

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف همواره تلاش های بی شائبه ای در جهت گسترش فعالیت های خیر خواهانه در حوزه سلامت داشته اند

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، جلسه خیرین سلامت تهران، جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت تهران با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و روسای اتحادیه های صنفی عضو این مجمع برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان مجمع خیرین سلامت در ابتدا گزارش مبسوطی در خصوص فعالیت های این خیریه به رئیس اتاق اصناف ارائه دادند و طی آن مطرح شد که اصناف همواره تلاش های بی شائبه ای در جهت گسترش فعالیت های خیر خواهانه در حوزه سلامت داشته اند.

رئیس اتاق اصناف ایران در این جلسه با تاکید بر حمایت همیشگی اصناف از مجمع خیرین سلامت و فعالیت های خیر خواهانه آن تصریح کرد: همان طور که مسئولان و جامعه شاهد و ناظر است، اکثریت قریب به اتفاق عملکرد خیر خواهانه را اصناف و متصدیان واحدهای صنفی داشته و دارند و در حوزه سلامت نیز اصناف همواره در امور خیر خواهانه پیشگام بوده اند.

وی در این جلسه که در اتاق اصناف تهران برگزار شد، افزود: واقعیت هایی در جامعه ما وجود دارد که متاسفانه جدی گرفته نمی شود . در خصوص خیرات و خدمات اصناف هم موضوع به قدری روشن است که نیازی به تعریف من ندارد.

فاضلی ادامه داد: به دلیل فعالیت های گسترده اصناف در حوزه انقلاب، خیریه و امور اجتماعی، تا کنون تمام تلاش هایی که برای تخریب وجهه اصناف صورت گرفت، به شکست انجامیده است.

وی تاکید کرد: اعضای اتاق اصناف تهران و ایران مانند گذشته و همواره آمادگی هر نوع کمک به مجمع خیرین سلامت را دارند.

خسرو ابراهیمی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و نماینده اتاق در مجمع خیرین سلامت نیز در سخنانی تصریح کرد: اصناف و روسای اتحادیه های تهران در سال های گذشته در امور خیریه سلامت کمک های بسیار زیادی داشته و دارند؛ اما حتی یک بار هم تقدیر و تشکری از آنان به عمل نیامد؛ هر چند که اجر این فعالیت ها را تنها خدا می دهد .

ابراهیمی گفت: نگاه سنتی به سلامت همان نگاه درمان است؛ در حالی که سلامت جنبه های زیادی دارد که امور خیریه تنها یکی از این جنبه ها است و اگر قرار است حرکتی در اصناف به طور سازمان یافته در خیریه سلامت داشته باشیم، باید ابتدا زیر ساخت های آن را فراهم کنیم .

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران تاکید کرد: انتظار داریم تا سرمایه های فکری و معنوی اصناف هم دیده شود و فقط به عنوان بودجه دهنده به اصناف نگاه نشود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی