اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376025485

عاطفه در پسرها

کد: 1395051376025485

http://goo.gl/uhzKio

، تهران , (اخبار رسمی): مطالعه این کتاب ما را با روحیه ماهیتاً پر رمز و راز پسرها، که همچون سرزمینی اسرارآمیز است، آشنا می‌سازد.

کتاب" عاطفه در پسرها" از نشر صابرین منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات صابرین، همه والدین، آموزگاران یا هر کسی که می‌خواهد پسرها را بزرگ کند و پرورش دهد، این کتاب را مطالعه کند.

مطالعه کتاب" عاطفه در پسرها"  ما را با روحیه ماهیتاً پر رمز و راز پسرها، که همچون سرزمینی اسرارآمیز است، آشنا می‌سازد. همه والدین، آموزگاران یا هر کسی که می‌خواهد پسرها را بزرگ کند و پرورش دهد، باید این کتاب را مطالعه کند.

کلیدهای پرورش عاطفه در پسرها کتابی است درباره پسرها و امیدواریم یکی از بهترین‌ها باشد. اگر دنبال یافتن پاسخی ساده به پرسش" چه چیزی سبب می‌شود پسرها به آنچه در حال حاضر هستند، تبدیل شوند؟" هستید، بهتر است درجای دیگر دنبالش بگردید. آنچه لابلای صفحات این کتاب پیدا خواهید کرد، چشم‌انداز تازه‌ای نسبت به ویژگی‌های پسرهاست و ممکن است پیش از این هرگز با چنین چشم‌اندازی روبه‌رو نشده باشید. پیشنهاد می‌کنیم نگاه مختصری به چشم‌اندازها قبلی‌ درباره احساسات درونی پسرها بیندازید، چرا که پسرها در تلاشند همچنان در وضع غیر قابل تحمل رایج دوران مردانگی‌شان به سر برند.

تالیف این کتاب را با پیشنهادهای مشخص بسیاری درباره اینکه چگونه والدین بهتری باشیم، آغاز کردیم. و دریافتیم بهترین نصیحتی که باید توصیه می‌کردیم آن بود که خیلی ساده پسرها را آن‌طوری که واقعا هستند، بشناسید، نه آن طوری که ظاهرشان نشان می‌دهد یا آن طوری که ما می‌خواهیم باشند.

نویسنده کتاب دکتر دن کیندلن و  مایکل تامپسون و با ترجمه دکتر مینا اخباری آزاد هستند. عاطفه درپسرها با قیمت 17 هزار تومان عرضه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب