اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051476635517

معاون وزیر صنعت از بروزنشدن خط تولید بنگاه ها انتقاد کرد

خط تولید ایرانیت، نیازمند احیای مجدد

کد: 1395051476635517

http://goo.gl/Z1g9Vf

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کارخانه ایرانیت و اینکه عدم به‌روزرسانی موجب تعطیلی خط تولید آن شده است، عنوان کرد که واحدهای تولیدی باید خود را با فناوری‌های روز هماهنگ کنند.

مرگ تدریجی خط تولید ایرانیت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه صنعت و معدن تهران، محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کارخانه ایرانیت و اینکه عدم به‌روزرسانی موجب تعطیلی خط تولید آن شده است، عنوان کرد که واحدهای تولیدی باید خود را با فناوری‌های روز هماهنگ کنند.

وی در خصوص کارخانه ایرانیت که بیش از نیم قرن قدمت دارد، گفت: برخی واحدهای تولیدی برای ادامه حیات خود چاره‌ای جز به‌روزرسانی خط تولید و ماشین‌آلات خود ندارند و لذا اگر این اتفاق نیفتد چاره‌ای جز تعطیلی ندارند و ایرانیت نیز از این دسته است.

وی با بیان اینکه تعطیلی یک واحد همیشه یک اتفاق بد تلقی نمی‌شود، افزود: اگر واحدی خود را با فناوری‌های روز هماهنگ نکند زیان‌ده شده و دخل و خرج آن با هم همخوانی نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ