اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677005412

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد تاکید کرد

بهره وری سرمایه انسانی، مولفه اصلی پیشرفت

کد: 1395051677005412

http://goo.gl/z2GMOq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان آذربایجان غربی، بهره وری سرمایه انسانی را از مولفه های اصلی پیشرفت عنوان کرد.

بهره وری سرمایه انسانی، مولفه اصلی پیشرفت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سیدضیاء ایمانی این مدیر عامل بانک در این بازدیدها که با همراهی معاون حقوقی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت انجام شد؛ ضمن دیدار و گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح کرد.

ایمانی در این بازدید با تاکید بر جایگاه و اهمیت سرمایه انسانی در بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است بنابراین توجه به سرمایه انسانی و ایجاد فضای همدلی در بین کارکنان بانک مهر اقتصاد بسیار مورد توجه قرار دارد.

وی موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب بانک دانست و افزود: توجه به نیازهای مادی و معنوی به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد است.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا جایی که مقدور است رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود و مشتری‌مداری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم.

ایمانی بر اجرای بانکداری اسلامی، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداری مشتریان را فراهم  کند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کار گروهی و استفاده از خرد جمعی را از مهم ترین عوامل موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان کرد و افزود: باید با تجهیز خود به دانش روز دنیا و به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت ها و سر لوحه قرار دادن قوانین بانکداری بدون ربا، موقعیت خود را در بین رقبا حفظ کنیم و بانک را به الگویی در زمینه اجرای بانکداری اسلامی تبدیل کنیم.

مدیر عامل بانک با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.

وی با قدردانی از کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی، اظهار داشت: در مجموع شعب استان از وضعیت نسبتاً مطلوبی برخوردارند و بی تردید با توجه به روند فعلی می توانیم موفقیت های روزافزونی را در آینده نزدیک از این مجموعه انتظار داشته باشیم.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت املاک، سرمایه انسانی، انگیزه، جوان بودن و توانمندی کارکنان، گفت: استان آذربایجان غربی دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان بازارهای مناسب را شناسایی و مشتریان مستعد را شناسایی کرد.

گفتنی است مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از پروژه شعبه شهرستان خوی نیز بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از روند آماده سازی این شعبه، دستور لازم برای تسریع در انتقال آن به محل جدید را صادر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه