کد: 1395051677365713

حیران از زیبایی حیران

کد: 1395051677365713

http://goo.gl/YO4lWF

، تهران , (اخبار رسمی): زیبایی بیش از حد طبیعت گردنه حیران در استان اردبیل بی شک هر تماشاگری را حیران می‌کند.

زیبایی حیران را تحربه کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ، مسیر رویایى و زیباى گردنه حیران از یک سو مشرف به کوه هایى است پوشیده از جنگل هاى انبوه و از سوی دیگر مشرف به دره اى زیبا و دیدنی که رود بزرگ ارس از میان آن عبور مى کند و تعیین کننده مرز ایران و آذربایجان می باشد. گردنه حیران تقریباً بیشتر مواقع در زیر ابرى از مه پنهان است. دره ها و کوهپایه هاى پوشیده از گل ها و گیاهان جنگلى و مرتعى و گاوهایى که در حال چرا هستند با چشم انداز زیبایى از کندوهاى عسل اولین چیزهایى است که به چشم هر بیننده اى مى آید و آن را فریفته خود مى کند.

بی شک نام این گردنه زیبا و کم نظیر خود بیان کننده شکوه و عظمتی است که انسان در این منطقه احساس می کند.از دیدن مناظر انسان حیران می ماند که آیا اینجا قسمتی از دنیا است یا قطعه ای از بهشت. همه گردشگران و ایرانگردان باید در سفر های تابستانی خود این منطقه را در ذهن داشته باشند که نباید از آن به سادگی گذشت. این گردنه در بیشتر زمانها در زیر پوششی از مه قرار دارد و از نظر طبیعی دره‌ها و کوهپایه‌های آن، پوشیده از گل‌ها و گیاهان جنگلی و مرتعی هستند.

اگر به این منطقه سفری داشته باشید متوجه خواهید شد که چرا این نام را برای این منطقه انتخاب کرده‌اند. زیبایی بیش از حد این طبیعت هر تماشاگری را حیران می‌کند. جاده‌ای که مثل یک مار تنومند به یک کوه بزرگ پیچیده شده، تا ارتفاع بسیار زیادی بالا رفته و ماشینها را می‌بینیم که سوار بر روی این مار دراز در آن ارتفاع بلند در حرکت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی