اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677385485

کنترل دیگران روش موفقی نیست

نه تنبیه نه تشویق

کد: 1395051677385485

http://goo.gl/0zlgFt

، تهران , (اخبار رسمی): پاداش و تنبیه دو روی یک سکه‌اند، سکه‌ای که ارزش چندانی ندارد. به راهکارهایی نیازمندیم که ما را از کنترل کردن دیگران بی‌نیاز سازد.

کتاب"نه تنبیه نه تشویق" از نشر صابرین منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتاب های کلیدهای مشاوره است

به گزارش روابط عمومی انتشارات صابرین، الفی کهن در کتاب نه تنبیه نه تشویق، تکیه به روان‌شناسی  پاداش و تنبیه را به چالش می‌طلبد و استفاده از پاداش را در خانه، مدرسه و محل کار زیر سوال می‌برد.

انتشار این کتاب، والدین، معلمان و مدیران بی‌شماری را متقاعد ساخته است که تلاش برای کنترل غیرمستقیم دیگران از طریق تشویق و پاداش ظاهراً در کوتاه مدت جواب می‌دهد اما در نهایت روش موفقی نیست و زیان های ماندگار برجای می‌گذارد.

نویسنده با استناد به صدها پژوهش نشان می‌دهد که وقتی افراد با مشوقهایی مانند پول، رتبه، نمره و امثال آن تشویق می‌شوند، عملاً کار نازل‌تری ارائه می‌کنند.

برنامه‌هایی که برای تغییر رفتار افراد به کار می‌روند نیز در درازمدت موثر نخواهد بود و صرفاً فرمانبرداری موقت ایجاد می‌کنند. تمجید و تحسین نیز رشوه‌ای کلامی است که کودکان را به جلب تایید بزرگسالان وابسته می‌سازد. 

این کتاب توسط آلفی کهن نوشته  و با ترجمه اکرم کرمی با قیمت 25هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب