اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677475364

مدیرعامل بانک قوامین:

مجوز بیمه قوامین نهایی می شود

کد: 1395051677475364

http://goo.gl/ULWYNu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک قوامین گفت: مراحل کسب مجوز برای تاسیس بیمه قوامین در حال نهایی شدن است و به زودی شاهد تاسیس این شرکت خواهیم بود.

بانک قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، غلامحسن تقی نتاج و هیات همراه در سفر استانی به آذربایجان شرقی در جمع مدیران دوایر و شعب بانک با اعلام این خبر به ضرورت دانش افزایی سرمایه انسانی در بانک پرداخت و گفت : ارتقای دانش تخصصی و آگاهی همکاران از آخرین متدهای علمی در حوزه اقتصادی و بانکداری لازمه رشد و تعالی بانک است.

وی با تکیه بر بهره مندی از خرد جمعی در تدوین برنامه ها و دستورالعمل های بانک افزود: مدیریت هزینه ها و سود آوری برای بانک بویژه در بخش کاهش هزینه سود سپرده ها نیازمند تلاش جمعی همه همکاران است.

مدیر عامل بانک قوامین با ابراز خرسندی از برگزاری همایش های تخصصی مدیران دوایر و تشریح و تبیین سند تحول در استان ها از دیدگاه ها و نقطه نظرات ارائه شده توسط همکاران در این همایش ها استقبال کرد.

نتاج با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک در موعد مقرر خاطرنشان کرد: تعیین سود سهامداران بانک پیش از تعیین تکلیف تصویب و ثبت افزایش سرمایه بانک از سوی بانک مرکزی امکانپذیر نیست.

لازم به ذکر است؛ در این نشست سوالات و نقطه نظرات همکاران در حوزه های گوناگون در حضور مدیر عامل ارائه و توسط دکتر نتاج و هیات همراه دکتر ابدالی معاون طرح وبرنامه ، مطلق معاون فناوری اطلاعات و شاکری رئیس اداره منابع انسانی به حاضران در جلسه پاسخ داده شد.

هم چنین نتاج در این سفر با سردار حسن خانی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی دیدار و از برخی شعب بانک نیز در تبریز بازدید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه