اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051678035023

اندر احوالات بازار آشفته آیفون در ایران

باقی ماندن سیب گاز زده در ایران

کد: 1395051678035023

http://goo.gl/4jRrgN

، تهران , (اخبار رسمی): چندی پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اجرای طرح رجیستری موبایل از اول مرداد ماه خبر داد و اعلام کرد تلفن های همراهی که به صورت قاچاق وارد کشور شوند دیگر امکان رجیستری و آنتن دهی نخواهد داشت.

باقی ماندن سیب گاز زده در ایران

به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آروند، براساس این طرح دستگاه های تلفن همراه تنها می بایست از مبادی قانونی وارد شوند که این طرح به علت هماهنگی های بیشتر دوماه به تعویق افتاد و قرار است از مهرماه اجرایی شود.

این موضوع در حالی است که تعدادی از برندهای تلفن همراه در ایران نمایندگی رسمی نداشته و امکان ورود قانونی و ثبت سفارش در گمرک را ندارند که در میان این برندها گوشی موبایل اپل (آیفون) که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تلفن های همراه در ایران است نیز وجود دارد.

در راستای جلوگیری از حذف این برند محبوب از ایران و رضایت مردم گرامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به شناسایی و امکان سنجی شرکت هایی که ساختار خدمات پس از فروش و واردات آیفون را دارند، کرد که در این ممیزی شرکت آروند موفق به اخذ مجوز رسمی واردات و خدمات پس از فروش آیفون در ایران شد و به زودی قادر خواهد بود تلفن همراه اپل را ثبت سفارش و از مبادی قانونی وارد کشور نماید و همچنین مجوز رسمی گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول را دارا می باشد و مشتریان محترم می توانند آیفون رجیستر شده با گارانتی آروند را خریداری نمایند.

لازم به ذکر است افرادی که تا قبل از اجرای طرح رجیستری، آیفون خریداری و فعالسازی نمایند هیچ مشکلی برای استفاده در آینده نخواهند داشت و این طرح مشمول واردات گوشی هایی است که بعد از اجرای طرح وارد ایران می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]