اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879325517

رئیس اتحادیه ذوب فلزات تاکید کرد

ادغام اتحادیه ها تنها با نظارت اتاق اصناف

کد: 1395051879325517

http://goo.gl/cyNRTp

، تهران , (اخبار رسمی): اتاق اصناف ایران باید بر روند اجرای کار در خصوص مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی مبنی بر ادغام اتحادیه های همگن، نظارت داشته باشد.

ادغام اتحادیه ها تنها با نظارت اتاق اصناف

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین محسنی فرد رئیس اتحادیه ذوب فلزات تهران، اظهار کرد: برای مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی احترام قائل هستیم و معتقدیم برای اجرای این طرح باید برنامه ریزی و کارکارشناسی شده صورت بگیرد .

وی تصریح کرد: در خصوص تجمیع اتحادیه های همگن اتاق اصناف ایران باید جلسه ای را برای هماهنگی با روسای اتحادیه های مرتبط برگزار کند و ضمن ارائه توضیحات لازم، نظارت کامل نیز بر روند اجرای طرح داشته باشد.

محسنی فرد اظهار کرد: اکنون مشکلاتی در اتحادیه برای رسته ها داریم چون بخشی از رسته های تحت پوشش اتحادیه را به شهرری و بخشی دیگر را به جاجرود و پردیس واگذار کردند و این مساله باعث کم شدن شمار اعضای اتحادیه شده است .

وی با تاکید بر اینکه در تجمیع اتحادیه ها باید احترام کاسب محفوظ بماند، افزود: در حال حاضر اتحادیه ذوب فلزات 550 نفر عضو دارد و با اتحادیه تانکرسازی و جوشکاری و ضایعاتی تداخل صنفی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]