اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081515517

هشدار رئیس اتحادیه موبایل به برندهای خارجی

مهلت 6ماهه برای گشایش نمایندگی رسمی درایران

کد: 1395052081515517

https://goo.gl/XvSnq2

، تهران , (اخبار رسمی): در جلسه‌ای با حضور ارگان‌های دولتی و اصناف با تصویب پیگیری جدی ماده 4 قانون تشکیل سازمان حمایت برای ساماندهی تمامی کالاهای خارجی مقرر شد فرصت 6 ماه‌های به واردکنندگان برای اخذ نمایندگی رسمی داده شود.

مهلت 6ماهه برای گشایش نمایندگی رسمی درایران

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه موبایل و لوازم صوتی و تصویری از به جریان افتادن دوباره ماده چهارم قانون تاسیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان خبر داد و گفت: طبق این ماده قانونی تمامی برندهای خارجی موجود در ایران باید دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش باشند.

وی با تاکید براینکه این قانون شامل تمامی کالاها می‌شود افزود: در زمان تحریم به دلیل محدودیت، این قانون جدی گرفته نمی‌شد اما اکنون که محدودیت‌ها رفع شده مانعی برای ایجاد نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کالاهای خارجی در ایران نیست.

درستی ادامه داد: اخیرا در جلسه‌ای با حضور ارگان‌های دولتی و اصناف مصوب شد که در راستای ساماندهی تمامی کالاهای خارجی موجود در بازار فرصت 6 ماه‌های به واردکنندگان برای اخذ نمایندگی داده شود که این فرصت در صورت لزوم قابل تمدید خواهد بود.

رئیس اتحادیه موبایل و لوازم صوتی و تصویری گفت: مبارزه اساسی با کالای قاچاق باید از نقطه‌ای آغاز شود و موفقیت در این راه مستلزم تعامل دولت و اصناف است.

نابب رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد:‌به این ترتیب واردکنندگانی که اکنون مجوز واردات و نمایندگی از شرکت خارجی دارند باید اقدامات لازم برای اخذ نمایندگی رسمی را طی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]