اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081675412

از سوی بانک مهر اقتصاد انجام شد

ایجاد 180هزار شغل با وام های اقتصاد مقاومتی

کد: 1395052081675412

http://goo.gl/FV9YyJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: با تسهیلات اقتصاد مقاومتی این بانک بیش از 180 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد شده است.

سید ضیاء ایمانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل  این بانک  با تاکید بر اجرای سیاست های نظام و در چارچوب اجرایی شدن فرآیند اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: از ابتدای سال 92 تا کنون با اعطای 90 هزار فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات در قالب عقود اسلامی به ارزش 46 هزار میلیارد ریال, اعتبار به بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی از جمله صنایع کوچک و تبدیلی پرداخت کرده و در ایجاد و تثبیت 180 هزار شغل، نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: تلاش شده تا در سال جدید با تمام امکانات در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن فرایند اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداریم.  

ایمانی با اشاره به اقدامات این بانک برای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، افزود: بانک مهر اقتصاد در سه سال گذشته تعداد 89 هزار و 967 فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات عقود اسلامی به ارزش 46 هزار میلیارد ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت پیاده سازی محورهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی افزود: حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی اقتصاد می باشد لذا بانک مهر اقتصاد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده بیش از پیش تلاش دارد تا به سهم خود در تحقق این مهم سهیم باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه