اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383720037

با اساسنامه جدید صورت می گیرد

تغییر و تقویت وضعیت حاکمیتی پست

کد: 1395052383720037

http://goo.gl/gXeKGV

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات مدیره و مدیرعامل در بازدید از پست گلستان و دیدار با کارکنان این اداره کل تصریح کرد: تدابیر پیش بینی شده در اساسنامه جدید، توسعه خدمات پستی و تقویت وضعیت حاکمیتی شبکه را به دنبال خواهد داشت.

تغییر و تقویت وضعیت حاکمیتی پست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست، مهری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست به همراه احمدزاده مدیرکل دفتر مدیرعامل و دبیر هیات مدیره و ترابی مدیرکل روابط عمومی طی سفر به استان گلستان از واحدهای ستادی و اجرایی پست استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.
در این بازدید که جلالی مدیرکل پست استان آنها را همراهی می کرد ، مهری از نزدیک در جریان مسایل کارکنان قرار گرفت.مدیرعامل همچنین ضمن بازدید از بخش نامه رسانی در جمع موزعین  پست استان حضور یافت.
وی با توجه به اهمیت استراتژیک بخش توزیع بر تقویت و ارتقای جایگاه این بخش تاکید و عنوان کرد: از آنجایی که ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان فلسفه وجودی شبکه است باید بخش توزیع به نوین ترین امکانات تجهیز گردد.
 مهری ادامه داد: یکپارچه سازی گوشی های همراه، لباس و موتورهای موزعین در همین راستا صورت گرفته و تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این تجهیزات به روز تر گردد.
وی با بیان این که توجه شرکت بر بخش توزیع متمرکز گردیده تاکید کرد: این سیاست استمرار خواهد داشت چراکه موفقیت شبکه به عملکرد این بخش وابسته است.
رییس هیات مدیره شبکه حمل و نقل و رهسپاری را از دیگر قابلیت های مهم شبکه خواند و گفت: علاوه بر توزیع تقویت این بخش نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در بازار ادامه فعالیت دهیم.
 مهری به تقدس شغل نامه رسانی اشاره و عنوان کرد:نامه رسان ها به دلیل ارتباط رو در رو با مردم از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردارند و محبوب و معتمد مردمند.
وی ادامه داد: به واسطه این جایگاه ویژه باید تمامی تلاش خود را در جهت ارایه خدمات صادقانه به کارگرفته و بیش از پیش میزان رضایتمندی عمومی را افزایش دهیم. 
مدیرعامل با اشاره به تایید اساسنامه شرکت ملی پست از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: با ورود اپراتورهای پستی و توسعه فضای رقابت باید با جدیت ارایه خدمات باکیفیت، متنوع و با قیمت تمام شده پایین را دنبال کرده و به انتخاب نخست مشتری تبدیل شویم.
وی افزود: مصوبه ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران فصلی نوین برای شرکت پست به شمار می رود و باید خود را برای توسعه فعالیت ها و نقش جدید در فضای کسب و کار آماده و تجهیز کنیم.
 مهری وضعیت شبکه را با شرایط موجود امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: باید نوآوری را اساس فعالیت ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم در بازار باقی بمانیم وگرنه رقبا از ما پیشی گرفته و پیروز میدان خواهند بود.
وی با تاکید بر این که باید به سرعت نقاط ضعف و کاستی ها را مرتفع کرده و زیرساخت های الکترونیکی را تقویت کرده و توسعه بخشیم بیان داشت: امروزه در تمامی بخش ها خدمات الکترونیکی به سرعت جایگزین خدمات فیزیکی می شود و پست نیز باید تمام خدماتش را به این سو سوق داده تا بتواند سرعت و دقت خدمات را ارتقا بخشیده و همچنین رضایت مشتریان را فراهم کند. 
مدیرعامل اعتماد را سرمایه بزرگ مجموعه خواند و یادآور شد: پست همیشه معتمد و امین مردم بوده؛ از این رو باید با عملکرد بهینه بیش از پیش از حافظ این سرمایه ارزشمند باشیم.
وی افزایش پرداختی ها را دغدغه مسئولین ارشد شبکه خواند و بیان داشت: خوشبختانه پرداختی های کارکنان با افزایش خوبی به ویژه در بخش اجرا روبرو بوده است .
رییس هیات مدیره با اشاره به این که بهبود وضعیت مجموعه در گروی مشارکت جمعی است تصریح کرد: افزایش درآمد شبکه ،افزایش پرداختی ها را به دنبال خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه