پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار کرد

جلسه هم اندیشی خدمات نسل نوین ارتباطات

کد: 1395052383745969

http://goo.gl/rwcCrs

، تهران , (اخبار رسمی): اولین جلسه هم اندیشی در خصوص خدمات ارایه شده توسط 5G، با حضور اعضای تیم پروژه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بهره گیری از تکنیک تفکر طراحی برگزار شد.

جلسه هم اندیشی خدمات نسل نوین ارتباطات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه ابتدا سرویس‌ها، الزامات و پیش بینی دلایل استقبال و تمایل اپراتور‌ها و سایر بازیگران حوزه فناوری ارتباطات به شبکه‌های نسل پنجم ارتباطات مبتنی بر نتایج تحقیقات و هم اندیشی‌های صورت گرفته در انجمن تخصصی 5G کشور کره جنوبی (5G Forum) توضیح داده شد و به نگاشت پیشنهادی میان الزامات نسل پنجم شبکه مخابراتی و سرویس‌ها و پیشرانهای تکنولوژی و محصولات سرویس‌ها در فاصله زمانی 2018-2022  اشاره شد که میتواند در مرحله اول به عنوان نمونه ای از خدمات پیش بینی شده کشورهای پیرو در صنعت شبکه‌های ارتباطی مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

سپس در ادامه جلسه خواسته شد با توجه به آشنایی و آگاهی ایجاد شده از خدماتی که با استفاده از فناوری 5G قابل ارائه می‌باشد، حضار در قالب گروه‌های 4 نفری تشکیل تیم داده تا مبتنی بر تکنیک تفکر طراحی (Design Thinking) که یکی از روش‌های نوین در ایده پردازی و ایجاد نوآوری مبتنی بر چالش‌ها و نیاز مشتری است در خصوص خدمات نوین قابل ارائه در ایران مبتنی بر این فناوری به هم اندیشی بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]