با امضاء تفاهم نامه بین دو پژوهشگاه انجام شد

اینترنت اشیامبنای همکاری پژوهشگاه ارتباطات و نیرو

کد: 13950808171295969

https://goo.gl/wUane3

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه نیرو به منظور ارتقاء دانش و توسعه همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص کاربرد فناوری‌های نوین ارتباطات، اینرنت اشیاء ،اطلاعات و امنیت در صنعت برق به امضاء رسید.

اینترنت اشیامبنای همکاری پژوهشگاه ارتباطات و نیرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات  ،به منظور ارتقاء دانش و توسعه همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی در خصوص کاربرد فناوری‌های نوین ارتباطات، اطلاعات و امنیت در صنعت برق تفاهم‌نامه میان پژوهشگاه نیرو که به نمایندگی آقای دکتر محمدصادق قاضی‌زاده به عنوان رئیس پژوهشگاه نیرو و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی آقای دکتر محمد خوانساری، به عنوان رئیس پژوهشگاه(پژوهشگاه فاوا) به امضا رسید.

بنا بر این گزارش سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه دو پژوهشگاه در قالب"فناوری اینترنت اشیاء" و سایر فناوری‌های نوین مرتبط با آن در جهت ارتقاء دانش و بومی‌سازی فناوری اینترنت اشیاء در حوزه‌های اولویت‌دار صنعت برق کشور، سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه مشترک دو پژوهشگاه در حوزه فناوری امنیت ارتباطات و اطلاعات در صنعت برق، همکاری مشترک در خصوص توسعه آزمایشگاه‌ها و امکان استفاده و بهره‌برداری از امکانات آزمایشگاهی طرفین و سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه مشترک دو پژوهشگاه در خصوص بومی‌سازی فناوری نوین حوزه ارتباطات و اطلاعات با هدف توسعه کارآفرینی و حمایت شرکتهای دانش بنیان از جمله محورهای اولویت‌دار این تفاهم‌نامه است.

همچنین جهت اجرای مفاد این تفاهم نامه، کمیته اجرایی مشترک با عضویت دو نفر از نمایندگان پژوهشگاه فاوا و دو نفر از نمایندگان پژوهشگاه نیرو تشکیل می‌گردد.

گفتنی است این تفاهم‌نامه در 12 ماده، یک تبصره و دو نسخه واحد و با ارزش و اعتبار یکسان به امضای طرفین رسید و از تاریخ امضاء و مبادله معتبر و لازم‌الاجرا می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]