برگزاری جلسه کمیته راهبردی کنگره TOPHPC2017

کد: 13950811174335969

https://goo.gl/hByGN0

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه کمیته راهبردی کنگره TOPHPC2017 با حضور دبیرکل کنگره پروفسور گرندینتی از دانشگاه کالابریای ایتالیا و محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه دیگر اعضای این کمیته در محل پژوهشگاه برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته راهبردی کنگره TOPHPC2017

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)  ، کنگره TOPHPC2017 تنها رویداد مشترک بین اروپا و آسیا می‌باشد که منحصرا بر موضوعات رایانش با کارایی بالاو داده‌های عظیم متمرکز بوده و با هدف ایجاد فرصتی برای خبرگان بخشهای دولتی و صنعت و دانشگاهیان برای بحث و تبادل نظر به منظور شکل دهی آینده HPC و داده‌های عظیم برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش این  جلسه  با هدف نهایی سازی محورهای کنگره و عناوین تحت پوشش، وضعیت حضور سخنرانان کلیدی دعوت شده، هزینه شرکت در کنگره، نحوه دریافت و چاپ مقالات، نحوه تبلیغات کنگره در رسانه‌های خارجی و داخلی و اقدامات کمیته اجرایی در ایران برگزار شد.

گفتنی است کنگره TOPHPC در 21 دوره قبلی  در کشور ایتالیا برگزار شده وقرار است برای   اولین بار در سال 2017  در خارج از این کشور برگزار گردد.

کنگره TOPHPC2017 از 26-24 آوریل(6-4 اردیبهشت ماه 1396)   با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران برگزار می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]