رونمایی از ضد بدافزار بومی برای استفاده ملی

کد: 13950803167695969

https://goo.gl/Le89jP

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسمی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات از ضد بدافزار بومی پادویش برای استفاده در سطح ملی رونمایی شد.

رونمایی از ضد بدافزار بومی برای استفاده ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مرکز تحقیقات مخابرات) در همایشی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات  با اشاره به رونمایی از ضد بدافزار بومی در این همایش گفت : امروز نسخه تکامل‌یافته ضد بدافزار بومی پادویش برای بهره‌برداری در سطح ملی رونمایی شد. 

وی گفت: تمام نرم‌افزارهای این چنینی در دنیا باید چند سال دوره تکامل را طی کند که این نرم‌افزار نیز از حدود 3 سال پیش این مراحل را پشت‌سر گذاشتند.

خوانساری گفت: در این مدت این نرم‌افزار با سیستم عامل‌های جدید از جمله ویندوز نسخه 10 و آخرین نسخه‌های اندروید تطبیق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مراسم‌های گذشته معرفی تولید نسخه اولیه این ضد بدافزار بوده، گفت: در سال 91 نخستین نسخه سازمانی این محصول در سال 92 نسخه آزمایشی خانگی و در سال 94 نسخه اندروید این محصول معرفی شده بود که اواخر مرداد ماه گواهی ارزیابی این محصول در نهایت گواهی ارزیابی امنیتی از مرکز مدیریت راهبردی افتا را اخذ کرده است.

خوانساری گفت: هم اکنون 200 هزار نسخه خانگی، 70 هزار نسخه سازمانی و 200 هزار نسخه اندروید از این محصول در دست استفاده است و همین امر باعث شده که اکنون بتوانیم این محصول را به عنوان را به عنوان نسخه نهایی تکامل‌یافته ضد بدافزار بومی برای اعلام عموم و بهره‌برداری در سطح ملی اعلام کنیم.

به گفته وی، این محصول در بازارهای همسایه و کشورهای آفریقایی به فروش رفته و دارای نمایندگی فروش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]