برگزاری دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT

کد: 13950810173655969

https://goo.gl/samBMf

، تهران , (اخبار رسمی): دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 آذرماه جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)،این طرح با هدف کمک به توسعه پایدار روستاها و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه کسب و کارهای روستایی در نظر دارد ضمن تسهیل دسترسی به خدمات الکترونیکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته؛ با توسعه محتوا و خدمات کارآمد و رقابتی مورد نیاز مناطق روستایی و محروم، موجبات توانمندسازی نیروی کار در روستاها را از طریق آموزش، مهارت، خلاقیت و کارآفرینی فراهم آورد.

در همین راستا و به منظور معرفی طرح و شناخت دقیقتر از ذینفعان و نهاد و سازمانهای مرتبط با USO، "اولین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته" روز دوشنبه 26 مرداد 1394 در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) برگزارشد.  هم اکنون نیز با آغاز به کار طرح USO و به منظور ایجاد فرصت تعامل نزدیکتر برای دانشگاه‌ها، بخش خصوصی و نهادهای دولتی دبیرخانه دائمی طرح راه اندازی شده و دومین همایش "خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته" نیز در روزهای 15 و 16 آذرماه سال 1395 در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش