اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383925586

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

فردا، آخرین شلیک نوروزیان به سیبل های ریو

کد: 1395052383925586

http://goo.gl/CnfodP

، تهران , (اخبار رسمی): با آخرین شلیک تنها نماینده ایران به سیل های ریو، در رشته تفنگ سه وضعیت مردان، پرونده المپیک در تیراندازی بسته می شود.

فردا، آخرین شلیک نوروزیان به سیبل های ریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در حالی فردا، آخرین روز از رقابت های تیراندازی المپیک ریو است که در رشته تفنگ سه وضعیت مردان، تنها نماینده ایران، پوریا نوروزیان به مصاف حریفان خود می رود.
این رقابت ها با حضور 43 تیرانداز المپینی برگزار می شود که نماینده ایران در استارت لیست در جایگاه 19 کار خود را شروع می کند.
پیش از این، نجمه خدمتی در تفنگ سه وضعیت در مکان هشتم و اله احمدی در تفنگ بادی در مکان ششم به کار خود پایان دادند.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو 2016 از 16 الی 24 مرداد ماه با حضور 390 ورزشکار از 97 کشور جهان در 15 ماده مختلف تیراندازی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش