اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484185980

با حضور مدیران اداره حفاظت محیط زیست استان تهران در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه صورت گرفت

آشنایی با مدیریت پسماند

کد: 1395052484185980

http://goo.gl/soSmXY

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست استان تهران طی دیدار از بخش‌های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه با شیوه‌های مدیریت پسماند در پایتخت آشنا شدند.

آشنایی با مدیریت پسماند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ،مدیران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از واحدهای استحصال گاز متان، لاگون‌های تبخیری شیرابه، سلول دفن بهداشتی، سامانه پسماند سوز و سایت تولید کمپوست، دریاچه خشک شده شیرابه و تصفیه خانه شیرابه بازدید کردند و با فعالیت‌های سازمان در زمینه مدیریت شیرابه آشنا شدند.
 در این دیدار مدیران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های جهادی و زیست محیطی معاونت پردازش و دفع سازمان و پرسنل خدوم این مجتمع، آمادگی سازمان متبوع خود را برای همکاری در زمینه‌های مشترک اعلام و در پایان با غرس تعدادی نهال، به حفظ محیط زیست و گسترش فضای سبز مجموعه کمک کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست