اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167685980

پاکسازی محیط زیست کوهستان درکه از زباله‌

کد: 13950803167685980

https://goo.gl/VuxLg9

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانه تشکل‌های دانشجویی سازمان مدیریت پسماند به منظور تاکید بر لزوم پاکیزه نگه‌داشتن و حفاظت از محیط‌زیست اقدام به پاکسازی کوهستان درکه در شمال تهران کرد.

پاکسازی محیط زیست کوهستان درکه از زباله‌های رهاشده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، دبیرخانه تشکل‌های دانشجویی سازمان با همکاری سایت فرهنگی هنری تیوال، کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده دکتر شریعتی و تعدادی از دانشگاه‌های شهر تهران با هدف فرهنگ‌سازی در خصوص ضرورت حفظ پاکیزگی و حفاظت از محیط زیست نسبت به پاکسازی کوهستان درکه در شمال تهران اقدام نمود.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور نمایندگانی از اداره بازیافت ناحیه2 منطقه1 و حدود 100نفر از دانشجویان علاقه‌مند، با اهدای کیسه‌ و دستکش به حاضران، ساعت 9صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه سال جاری از میدان درکه آغاز شد و تا ظهر به طول انجامید. در طی این مدت مسیرهای کوه‌پیمایی درکه تا میانه راه، مورد پاکسازی قرار گرفت.

در پایان این برنامه، پسماندهای جمع‌آوری‌شده از کوهستان و رودخانه درکه توسط خودروی بازیافت حاضر در محل منتقل شد.

شایان ذکر است؛ به دلیل عدم رعایت نظافت و رهاسازی انواع پسماندها توسط رهگذران، این منطقه مملو از زباله‌هایی ‌‌چون پاکت‌های تنقلات، ظروف یک‌بار مصرف، بطری‌های آب و نوشابه شده بود و این جمعیت دوستدار محیط زیست به منظور پاکسازی طبیعت و فرهنگ‌سازی در این محل حضور یافتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست