اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188405980

گزارش کمیته پسماند ازخدمات ستاد اربعین در کربلا

کد: 13950903188405980

https://goo.gl/Gbih06

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مسوول کمیته پسماند ستاد اربعین، گزارش جامعی از خدمات عرضه شده در حوزه خدمات شهری در شهرهای نجف و کربلا ارائه دادند.

گزارش کمیته پسماند ازخدمات ستاد اربعین در کربلا

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند،  جعفری با اشاره به حضور پرشور شیفتگان حسینی در مراسم پیاده‌روی اربعین در تشریح اقدامات سازمان در نظافت و رفت‌وروب شهرهای نجف، کربلا و محور میانیشان در این ایام، اظهار داشت: با همکاری شهرداری مناطق22گانه تهران، 2100نفر از نیروهای خدمات شهری در قالب خادمین اباعبدالله الحسین(ع) به صورت داوطلبانه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام شدند و تا پنجم آذرماه سال جاری به صورت سه شیفت، وظیفه پاکسازی آن‌جا را در طول مدت برگزاری مراسم اربعین شهادت سالار شهیدان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان پاکبانان هم‌چنین تامین تجهیزات و ادوات، نظافت اطراف موکب‌ها، شست‌وشوی جداول و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری از دیگر فعالیت‌های نیروهای شهرداری اعزامی به عراق عنوان کرد.
در ادامه جابرانصاری مسوول کمیته پسماند ستاد اربعین در کربلا به فعالیت‌های این کمیته در چهار محور تعیین شده اشاره و اذعان کرد: معابر کربلا به هفت پهنه تقسیم‌بندی شد و طی دو مرحله از اول تا سیزدهم ماه صفر با حضور 280نفر از نیروهای خدمات شهری، مورد نظافت و پاکسازی قرار گرفت.
وی با بیان این‌که از 14 تا 29 ماه صفر نیروهای این کمیته در 9پهنه و دو شیفت صبح و عصر به نظافت و رفت‌وروب شهرهای نجف و کربلا مشغول بودند، افزود: از نیمه دوم این مدت، کارگران کار خود را در سه شیفت کاری ادامه و خدمات ویژه‌ای را هم چون پاکسازی اطراف مواکب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه دادند.
مهندس جابرانصاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران، شهرداری و استانداری کربلا مبنی بر تامین تجهیزات مورد نیاز شهرداری کربلا، اظهار داشت: بر این اساس مخازن پلاستیکی با ظرفیت‌های 120، 240 و 1100لیتری، کیسه‌های جمع‌آوری پسماند، بیل، جارو و فرغون به تعداد کافی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.
وی از تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای داوطلب ایرانی به منظور نظافت و پاکیزه‌سازی شهر کربلا هم‌چون لباس، تجهیزات انفرادی، کلاه، ماسک، دستکش، جارو، واترجت، چکمه و کیسه پلاستیکی خبر داد و گفت: پشتیبانی لازم برای اسکان و استقرار این نیروها از قبیل نصب لوله و اتصالات سرویس‌های بهداشتی، نصب حمام‌های سیار، تامین بخاری و راه‌اندازی سیستم صوتی در کمپ‌ها صورت گرفته و شرایط برای رفاه حال کارگران در مدت اقامت خود در کربلا مهیا شده است.
در پایان، مسوول کمیته پسماند ستاد اربعین در کربلا یادآور شد: مدیریت، راهبری و پشتیبانی 100نفر از نیروهای انسانی و 13دستگاه ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله شهرداری‌های همدان، رشت و کاشان در شهر کربلا نیز بر عهده این کمیته قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه