اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225255980

رایزن بازرگانی سفارت فرانسه در سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد

آمادگی فرانسه برای فعالیت در حوزه انرژی نو ایران

کد: 13951104225255980

https://goo.gl/R7WGFY

، تهران , (اخبار رسمی): رایزن بازرگانی سفارت فرانسه با حضور در سازمان مدیریت پسماند خواستار فراهم شدن زمینه همکاری بازرگانان و صاحبان صنایع فرانسوی فعال در حوزه انرژی‌های نو با این مجموعه شد.

آمادگی فرانسه برای فعالیت در حوزه انرژی نو ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، طی جلسه‌ای که با حضورجعفری مدیرعامل سازمان برگزار شد؛ رومن کراوال رایزن بازرگانی سفارت فرانسه آمادگی تجار و بازرگانان فرانسوی برای همکاری با مجموعه شهرداری تهران در رابطه با محیط زیست و بازیافت پسماند را اعلام کرد.
رومن کراوال به مذاکرات وزیر محیط زیست فرانسه با رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اشاره کرد و گفت: فرانسه همکاری‌های گسترده‌ای در این حوزه با ایران برقرار کرده است و در نظر دارد برای آشنایی با دورنمای توسعه بخش‌های زیست محیطی و فناوری‌های جدید و معرفی ابتکارهای فرانسه در این عرصه، به طور ویژه‌ در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که در ماه فوریه 2017 برگزار خواهد شد؛ شرکت کند.
این رایزن فرانسوی ضمن مذاکره با دکتر جعفری در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ سازمان مدیریت پسماند، تصریح کرد: بخش تجاری سفارت فرانسه خواستار عقد قراردارد در حوزه انرژی‌های نو با سازمان می‌باشد و معتقد است که همکاری با این مجموعه دستاوردهای خوبی برای طرفین خواهد داشت.
جعفری در ادامه این جلسه به جایگزینی استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به جای سوخت‌های فسیلی اشاره کرد و افزود: سازمان مدیریت پسماند در حوزه‌ انر‌ژی‌های نو و استحصال انر‌ژی از پسماند در کشور پیشرو بوده و تاکنون نیز به موفقیت‌های فراوانی در این مسیر دست یافته. به طوری که سامانه ریجکت سوز در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه با ظرفیت ورودی ۲۰۰ تن زباله توانایی تولید ۳ مگاوات ساعت برق را دارا است.
وی سامانه هاضم بی‌هوازی و زباله سوز پسماندهای بیمارستانی را از دیگر سیستم‌های مورد استفاده برای تولید الکتریسیته در از پسماندهای شهری پایتخت عنوان کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری و توسعه فناوری‌های نوین در حیطه انرژی‌های نو از جمله چشم‌اندازهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران می‌باشد لذا از تعامل با کشورهای فعال در این حوزه و بهره‌مندی از به‌روزترین تجهیزات دنیا استقبال خواهیم کرد. 
در پایان این جلسه مقرر شد تا همایش مشترکی به همت سازمان مدیریت پسماند، سفارت فرانسه، سازمان محیط زیست، شرکت‌های فرانسوی با عنوان محیط زیست و انر‌ژی‌های نو در روزهای ششم و هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]