اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585785989

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد

رفع سریع مشکلات اضطراری معابر بزرگراهی

کد: 1395052585785989

http://goo.gl/lhEGPn

، تهران , (اخبار رسمی): طی 4 ماه نخست امسال 154 هزار تن آسفالت در کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید شده است.

رفع سریع مشکلات اضطراری معابر بزرگراهی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر گفت: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با برخورداری از 4 کارخانه تولید آسفالت، قادر است علاوه بر تامین نیاز پروژه های فرامنطقه ای شهر تهران، بخش قابل توجهی از نیاز مناطق 22گانه به انواع مخلوط های آسفالتی را برطرف کند.

احسان نوش‌آبادی با بیان آنکه در فاصله روزهای پانزدهم فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری، 80 هزار تن آسفالت و 40 هزار تن بتن آسفالتی (RCC) در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید شده است، افزود: بخش عمده عملیات روسازی معابر، مسیرهای دسترسی و پارکینگ‌های مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب طی همین مدت زمان 25 روزه و با آسفالت تولیدی سازمان انجام شده است.

وی با اشاره به واگذاری مقوله تعمیر و نگهداری معابر بزرگراهی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از راه اندازی واحد رسیدگی به فوریت‌های سامانه‌های ارتباط مردمی 137 و 1888 در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد و گفت: رفع سریع مشکلات اضطراری شهروندان در ارتباط با روکش آسفالت معابر بزرگراهی در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

گفتنی است تعمیر و نوسازی اساسی کارخانه شماره 6 آسفالت در سال 1392، راه اندازی دستگاه سنگ شکن کارخانه شماره 8 آسفالت و بهره برداری از کارخانه شماره 4 بتن غلتکی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درسال 1393 از جمله اقدامات این سازمان در جهت افزایش ظرفیت و به روز رسانی تولیدات کارخانجات موجود طی سال های اخیر بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه