اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233005989

رفع معارضات تاسیساتی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

کد: 13951119233005989

https://goo.gl/qaoGGh

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت قابل‌ ملاحظه عملیات رفع معارضات تاسیساتی در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر خبر داد.

رفع معارضات تاسیساتی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مهدی شریفیان با بیان آنکه عملیات جابجایی کابل‌های برق 63 کیلوولت و رفع معارض خطوط لوله 100، 150 و 200 میلیمتری آب در محدوده پروژه رو به اتمام است، گفت: براساس توافقات انجام شده، جابجایی خطوط لوله‌ 250، 400 و 600 میلیمتری فاضلاب از مسیر اجرای پروژه نیز ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به اینکه عملیات لوله‌گذاری به منظور جابجایی خطوط لوله‌ گاز در ضلع غربی پروژه به اتمام رسیده ، افزود: معارض لوله گاز متعاقب اتمام عملیات لوله‌گذاری در ضلع شرقی پروژه و اتصال لوله‌های جدید به شبکه به طور کامل برطرف می‌شود.
لازم به ذکر است از 805 حلقه شمع موردنیاز برای احداث زیرگذر کوی نصر، 177 حلقه شمع حفاری و بتن‌ریزی گردیده و بیش از 220 حلقه شمع با موفقیت حفاری شده است. به این ترتیب عملیات احداث دال بتنی زیرگذر به زودی از کندروهای شرقی و غربی بزرگراه شهید چمران آغاز می‌شود.
گفتنی است در وضع موجود تقاطع بزرگراه شهید‌ چمران با بزرگراه جلال آل‌احمد، 3 خط عبوری در هر باند بزرگراه جلال آل‌احمد در محل تقاطع با بزرگراه شهید چمران به 2 خط کاهش پیدا می‌کند. این گلوگاه ترافیکی علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های تازه بهره‌برداری شده در بزرگراه شهید گمنام را به ویژه در ساعات اوج ترافیک تحت الشعاع قرار می‌دهد. علاوه بر این، ملاحظات مربوط به مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه ای پل های شهر تهران، ایده برچیدن این پل فلزی را بیش از پیش تقویت کرده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جایگزین پل موجود این تقاطع خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه