اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231925989

پایان عملیات فاز اول بهسازی پیرامونی برج آزادی

کد: 13951117231925989

https://goo.gl/6eFPNr

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام فاز اول پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی خبر داد.

پایان عملیات فاز اول بهسازی پیرامونی برج آزادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علیرضا جاوید ضمن اعلام پیشرفت 100 درصدی فاز اول عملیات بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی، از اجرای بیش از 7300 متر مربع سنگفرش در این پروژه خبر داد و گفت: در پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به منظور دستیابی به بالاترین سطح اطمینان از وضعیت آب بندی، از 3 لایه ایزوگام و یک لایه فوم فشرده(XPS) استفاده شده است.
وی با بیان آنکه بعد از برگزاری مراسم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در میدان آزادی، فاز تکمیلی پروژه در دستور کار قرار می‌گیرد، یادآور شد: فاز دوم و سطوح مرمت نشده شامل حدود 2000 متر مربع از سطح پیرامونی برج آزادی است که همانند فاز اول این پروژه پس از اصلاح شیب، عایق‌بندی و اجرای فوم فشرده زیر پوشش نهایی خواهد رفت.
گفتنی است بهسازی و آب‌بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی موجود در زیر میدان آزادی، یکی از اولویت‌های شهرداری تهران در سال جاری بوده است؛ در اجرای این پروژه، سطح پیرامونی برج آزادی با استفاده از بیش از 49هزار مترمربع مصالح و عایق با بالاترین کیفیت ممکن بهسازی شده است. به کارگیری سیستم مدرن بام سبز (روف گاردن) به جای چمن که علاوه بر بهینه‌سازی مصرف آب و زهکشی و هدایت آبهای سطحی وظیفه محافظت از سازه زیرین برج آزادی در برابر رطوبت را بر عهده دارد، از دیگر شاخصه‌های فنی این پروژه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه