اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226095989

پیشرفت 30درصدی احداث زیرگذر خیابان استاد معین

کد: 13951105226095989

https://goo.gl/TVS5nT

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 30 درصدی عملیات اجرایی احداث زیرگذر امتداد خیابان استادمعین خبر داد.

پیشرفت 30درصدی احداث زیرگذر خیابان استاد معین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه تعداد شمع‌های احداث شده به منظور اجرای زیرگذر امتداد خیابان استادمعین به خیابان شهید اکبری از 200 حلقه فراتر رفته است، ادامه عملیات احداث شمع‌ها و سقف زیرگذر را نیازمند انحراف ترافیک کناره‌ها و کندروهای خیابان آزادی به مسیرهای تندروی این محور دانست و افزود تلاش برای اخذ مجوز انحراف ترافیک ادامه دارد.

وی با بیان آنکه تمام معارضات تاسیساتی پروژه احداث زیرگذر امتداد خیابان استاد معین به خیابان شهید اکبری شناسایی شده است، گفت: جابجایی معارض کابل‌های مخابرات در خیابان استاد معین و همچنین معارض لوله‌های گاز 2 اینچ و 4 اینچ در خیابان‌های استاد معین و شهید اکبری در حال انجام است.
به گفته مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، خاکبرداری بخشی از رمپ شمالی زیرگذر و احداث یک نهر برای جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در ضلع شرقی خیابان شهید اکبری به طول 200 متر، از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه راهگشای ترافیکی است.
گفتنی است پروژه برقراری ارتباط شمالی- جنوبی خیابان استاد معین با خیابان شهید اکبری، باعث کاهش ترددهای اضافی در خیابان آزادی و میدان آزادی خواهد شد. همچنین با افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود می یابد؛ ضمن آنکه برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد. اجرای این زیرگذر بخشی از پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه