اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223625989

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد:

پیگیری پروژه‌های سرپوشیده‌ انهارجنوب غرب پایتخت

کد: 13951102223625989

https://goo.gl/besZDs

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 10، نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را "بسیار خوب" توصیف کرد.

پیگیری پروژه‌های سرپوشیده‌ انهارجنوب غرب پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علیرضا جاوید که در نشست نظارت ستادی پروژه‌های منطقه 10 سخن می‌گفت، مناطق 9، 10 و 17 را از جمله مناطق کوچک و کم‌جمعیت شهر تهران دانست و با بیان آنکه در دوره فعلی مدیریت شهری، زیرساخت‌های عمرانی مناطق جنوبی خیابان انقلاب نسبت به مناطق موجود در شمال این محور رشدی 1/5 برابری داشته است، اضافه کرد بافت فشرده و متراکم مناطق یادشده، به ثمر نشستن طرح‌ها و اقدامات عمرانی را نیازمند اجرای طرح‌های پرهزینه تملک و آزادسازی فضا کرده است.

وی سرپوشیده‌سازی انهار، تبدیل نهر به کانیو و در نهایت فراهم کردن امکان حذف انهار عمیق شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی را یکی از ضرورت‌های عمرانی منطقه 10 دانست و با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی به دلیل کاهش چشمگیر هزینه‌های خدماتی، بیشتر به منزله سرمایه‌گذاری است تا هزینه، خاطرنشان ساخت تلاش در جهت سرپوشیده سازی انهار به موازات پشتیبانی از توسعه شبکه فاضلاب، ارتقای شاخص‌های سلامت و بهبود وضعیت تردد در شبکه معابر محلی را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است در این بازدید که علاوه بر مدیران ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، جمعی از مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌ها نیز حضور داشتند، پروژه‌های احداث ساختمان اداری میمنت، سالن آمفی‌تئاتر محله سلسبیل، ساختمان اسکان کارگری، مناسب‌سازی معابر بوستان بیست و دوم بهمن و احداث کندروی غربی بزرگراه شهید نواب در محدوده تقاطع خیابان بریانک مورد بازدید میدانی قرار گرفت و تدابیری به منظور تسریع عملیات عمرانی آنها اتخاذ گردید. پیمایش میدانی برخی از معابر محله بریانک به منظور ارزیابی نیازهای زیرساختی محلات کمتر برخوردار جنوب غرب پایتخت از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه