اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223885989

بزرگراه از بن‌بست فعلی خارج می شود

احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی

کد: 13951102223885989

https://goo.gl/7okwiv

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از اتمام عملیات نصب عرشه فلزی پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش خبر داد.

احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی از مرز 70 درصد فراتر رفته است، افزود: پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش در حال اجرای تمهیدات لازم به منظور آغاز عملیات قالب‌بندی و تکمیل عرشه است.

وی در تشریح روند پیشرفت سایر بخش‌های پروژه، از رو به اتمام بودن عملیات سازه‌ای پل تقاطع خیابان صنایع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و با تاکید بر اینکه بتن‌ریزی عرشه این پل ‌سواره‌رو طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد، یادآور شد بارگذاری ترافیکی پل تقاطع خیابان صنایع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی منوط به تکمیل عملیات احداث ادامه این معبر بزرگراهی است.
مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین با اشاره به تلاش برای اجرای ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی و خروج این بزرگراه شمالی- جنوبی از بن بست موجود، احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی را از دیگر جبهه‌های فعال پروژه ذکر و اضافه کرد عملیات احداث دال بتنی این معبر زیرگذر به زودی آغاز می‌شود.
گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شد. پل دوربرگردان غرب به غرب و مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه