اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585855125

درشهرکرد برگزار شد

نمایشگاه حمایت از صنایع چهارمحال و بختیاری

کد: 1395052585855125

http://goo.gl/Qf9bBj

، شهر کرد , (اخبار رسمی): نمایشگاه حمایت از صنایع کوچک استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 18 تا 21 مرداد ماه سال 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد با حضور "به مالت" دایر شد.

غرفه ی نمایشگاه حمایت از صنایع کوچک استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش به مالت، در این نمایشگاه شرکت ها به عرضه ی محصولات خود پرداختند و شرکت به مالت نیز محصولات جدید خود را به هم استانی های خود معرفی کرد.
در این نمایشگاه محصولات به مالت با 20 درصد تخفیف عرضه شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. در این نمایشگاه محصولات آرد چاودار معرفی و دستور تهیه نان های خانگی چاودار یا روگن انتقال داده شد.

همچنین شرکت های چیپس میوه، گز، شکلات و شکر پنیر و... در نمایشگاه حضور فعال داشتند و به عرضه محصولات خوراکی خود پرداختند.این نمایشگاه با هماهنگی اداره شرکت ها و وزارت صنعت ، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود.

در این نمایشگاه از شرکت ها و فعالیت های آن ها گزارش کاملی تهیه شد که به زودی به نمایش در می آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش