کد: 1395052585885713

غار سراب ،نگینی در شهرکرد

کد: 1395052585885713

http://goo.gl/iiLceT

، تهران , (اخبار رسمی): بازدید از غار سراب در استان چهار محال بختیاری ، یک پیشنهاد بی نظیر دردل طبیعت بکر غرب کشور است .

غار سرداب ،نگینی در شهرکرد

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان، تابستان  و تعطیلات دلچسب آن  با  یک برنامه ریزی  برای همیشه ماندگار می شود. اگر اهل طبیعت گردی هستید و دوست دارید به  گوشه و کنار ایران سفر کنید ما به شما غار سراب را پیشنهاد می کنیم .

غار سراب در 56 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد و حدود 7 کیلومتری شهر باباحیدر در مسیر دره ای زیبا، در مجاورت روستای امیدآباد قرار گرفته است.

این غار شگفت انگیز دو دهانه دارد و به دلیل وجود موانع طبیعی بیش از 600 متر از آن قابل دسترسی نیست. از یکی از دهانه های غار، آبی خروشان و خنک بیرون می آید. ارتفاع سقف غار در بعضی از نقاط به 15 متر می رسد. در دالان طویل غار قندیل های آهکی زیبا به وفور وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.