اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586005023

خدماتی متفاوت برای محصولی متفاوت

کد: 1395052586005023

http://goo.gl/F0WqMd

، تهران , (اخبار رسمی): اولین فروشگاه تخصصی ارایه دهنده محصولات و خدمات اپل درسال های گذشته توسط آروند راه اندازی شده است.

خدماتی متفاوت برای محصولی متفاوت

به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آروند، اولین آشنایی دوستداران و هواداران تلفن همراه محبوب آیفون با گارانتی آروند به سال 1389برمی گردد.

در آن زمان شرکت اپل که توانسته بود جایگاه هر چند کوچک اما قابل توجهی را بین برند های بین المللی کسب کند و با عرضه iPhone 4 تعداد 40 میلیون دستگاه تلفن همراه در سراسر دنیا به فروش رساند.

آن زمان با توجه به اینکه تلفن های همراه آیفون هنوز در بازار نیز رونقی پیدا نکرده بود، آروند اولین فروشگاه تخصصی ارائه دهنده محصولات و خدمات اپل در مجتمع کامپیوتر پایتخت را راه اندازی کرد و مشتریان برای اولین بار خرید محصولات اپل را با گارانتی دوست داشتنی آروند تجربه کردند. از همان ابتدا رویکرد گارانتی آروند با تمام گارانتی های متداول بازار ایران متفاوت بود و با توجه به شناخت از نیاز مشتری و بازار، آروند برای اولین بار در ایران ضمانت تکمیلی یا همان Extended Warranty را معرفی کرد.

شرکت آروند در آن زمان با همکاری بیمه تجهیزات الکترونیک توانست نیازهای مشتریان را از گارانتی و خدمات پس از فروش رفع کند و به معنای واقعی کلمه، آروند را به یک گارانتی دوست داشتنی تبدیل کند. برخلاف نظر منفی متداول بین مردم نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش که منشا این تفکر به تجربه های تلخ  آنها هنگام مراجعه به مراکز گارانتی بازمی گردد، که اکثرا با عبارت: "این مشکل خارج از گارانتی است"  مواجه می شدند.

در ضمانت تکمیلی آروند هیچ گاه این عبارت شنیده نمی شد و مشتری با مراجعه به مراکز خدمات آروند، بابت دستگاه معیوب خود با هر ایرادی حتی حوادث فیزیکی مانند شکستگی و ریختن مایعات، خدمات متمایزی را دریافت می کرد. با سرلوحه قرار دادن شعار شرکت اپل "متفاوت بیاندیشید" در آروند، در راستای ایجاد تمایز در ارائه خدمات به مشتریان این برند محبوب، آروند نیز ارائه خدمات متفاوت را به مشتریان خود در اولویت قرار داد.

در سال های متمادی، آروند با توجه به بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان اقدام به دریافت و اخذ مجوزات و گواهینامه های مرتبط نمود و موفق گردید جواز کسب اتحادیه فناوران رایانه تهران و اتحادیه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی ، گواهینامه ISO 9001:2008 در حوزه کیفیت خدمات پس از فروش، تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین عضویت رسمی سازمان نظام صنفی رایانه و  عضویت حقوقی انجمن انفورماتیک ایران دریافت کند.

با افزایش محبوبیت برند اپل در دنیا، این برند در بین کاربران ایرانی روز به روز فراگیرتر و محبوب تر گردید. آروند نیز برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خدمات پس از فروش و ضمانت تکمیلی آروند با تفکر بهبود مستمر در این سال ها تلاش کرد و امروزه توانسته است به سطح بالایی از استانداردهای بین المللی دست یابد. در گزارشات CRM سال 1394، شرکت آروند رضایت بیش از 82 درصد از خانواده یکصد هزار نفری مشتریان را به ارمغان آورده است و در تلاش مداوم برای ارتقای هرچه بیشتر رضایت مشتریان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]