اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687405541

مراقب سوغاتی های تقلبی باشید!

کد: 1395052687405541

http://goo.gl/6K9XPI

، تهران , (اخبار رسمی): خرید سوغاتی یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر کردن است، ولی این قسمت لذت بخش اما و اگر های و باید و نباید های بسیاری دارد.

مراقب سوغاتی های تقلبی باشید!

به گزارش فلایتیو، تصور کنید برای اولین بار به کشوری مثل سریلانکا سفر کرده اید. سریلانکا، کشوری که است در جنوب شرقی سواحل اقیانوس هند واقع شده است و به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب در پرورش و تولید چای با عطر، طعم های خاص و متفاوت شهرت جهانی دارد. گیاهان خالص چای که در بالای کوهستان ها رشد می کنند، از ارتفاع 7000 پایی از سطح دریا و از منطقه ای قدیمی و بکر از مواد شیمیایی و سموم ضد حشره برداشت می شوند. به دلیل آبیاری شدن با باران های کوهستانی، چای سیلان در شرایطی رشد می کند که می تواند پرفروش ترین برگ های چای جهان را به وجود بیاورد.

شما هم بعد از دیدن مزراع کشت چای، تصمیم دارید از سوغات بسیار پرطرفدار این کشور یعنی چای سیلان خریداری کنید، هم برای مصرف شخصی خودتان و هم برای دوستان و آشنایانتان، چه بسا فروشندگان محلی در همان مزارع مقداری چای دم کرده برای امتحان هم به شما بدهند. احتمالا چای بسیار خوبی خواهد عطر و مزه لذت بخشی خواهد داشت.

می توانید در همان مزارع، چای تهیه کنید، حتی با قیمتی پایین تر از قیمت فروشگاه ها و نمایندگی های فروش چای در این کشور. چای را به عنوان سوغات تهیه می کنید و برای دوستانتان سوغات سریلانکا می برید و هنگامی که خودتان هم از آن استفاده می کنید در کمال تعجب متوجه می شوید که چای خریداری شده بسیار نامرغوب است، نه رنگی، نه عطری، نه مزه ای!

چه بسا اصلا چیزی که به عنوان چای خریده اید چای نیست و گیاه دیگری است که به عنوان چای مرغوب سریلانکا به شما فروخته اند!

اما شما دیگر از سفر برگشته اید و سوغاتی ها را هم به دوستان و آشنایان پیشکش کرده اید، هم پول تان را از دست داده اید و هم از سوغات نامرغوبی که برای دیگران آورده اید شرمنده اید و دیگر راه بازگشتی هم ندارید!

پس باید برای جلوگیری از پیشامد چنین اتفاق ناخوشایندی، قبل از خرید سوغات معروف هر کشوری  اطلاعاتی درباره سوغات شهر یا کشور مقصد سفرتان به دست بیاورید.

برای مثال شما می توانستید، به جای خرید از مزارع کشت چای، به نمایندگی های معتبر فروش چای سیلان یا فروشگاه های بزرگ تجاری مراجعه کنید و سوغات مرغوبی از این کشور با خودتان ببرید. مطمئنا هیچ برند معتبری کالای نامرغوب به شما نمی فروشد به ویژه که آن کالا، معرف کشور مقصد سفر باشد. مثل همین چای سیلان که سریلانکا را به آن می شناسند.

پس کمی قیمت بالاتر برای خرید سوغات ارزش این را دارد که دوستانتان را با یک سوغات مرغوب خوشحال کنید و خودتان هم از استفاده از آن لذت ببرید.

به کانال تلگرام فلایتیو بپیوندید تا از آخرین و بهترین تخفیف های بلیط های پرواز زودتر از دیگران با خبر شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی