اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688125989

پیشرفت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد به مرز 45 درصد رسید

احداث تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد ، 10 روز دیگر

کد: 1395052688125989

http://goo.gl/BNx03Q

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 45 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد خبر داد.

احداث تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد ، 10 روز دیگر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمد‌حسن وساق ضمن اعلام آغاز عملیات نصب عرشه در پل روگذر تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد، از اتمام این عملیات ظرف 10 روز آینده خبر داد و گفت: روند اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد طی 20 روز گذشته طوری بوده که در مدت ذکر شده بیش از 15 درصد پیشرفت کرده است.
وی پیشرفت عملیات خاکریزی به منظور احداث شیبراهه‌های شمالی و جنوبی این پل سواره رو را طبق برنامه زمان‌بندی توصیف و اضافه کرد: عملیات خاکی به منظور احداث پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد به زودی تکمیل می‌شود.
مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش ‌های پروژه، از اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف زیرگذر تقاطع سه راه تقی آباد خبر داد و گفت: تلاش برای خاکبرداری زیر عرشه این زیرگذر که تامین کننده گردش ترافیکی جنوب به شرق در محل تقاطع خواهد بود، متعاقب احداث شمع‌های طراحی شده در دیواره‌ها آغاز می‌شود.
گفتنی است سه راه تقی آباد از جمله تقاطع های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران، در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه است. با اتصال بزرگراه امام علی(ع) به شبکه معابر موجود در منطقه 20، بار ترافیک سه راه تقی آباد در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال روند رو به رشدی داشته که این امر در ساعات اوج ترافیک به 3500 تا 3700 خودرو در ساعت می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه