اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788665567

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

اشک های سلیمی و اقدام عجیب آیان

کد: 1395052788665567

http://goo.gl/Zw68Eu

، تهران , (اخبار رسمی): وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران که با بی انصافی و حق خوری داوران و هیات ژوری از کسب مدال در بازی های المپیک 2016 بازماند با اشک و اعتراض های خود به افرادی که وی را از مدال دور کردند، واکنش نشان داد.

اشک های سلیمی و اقدام عجیب آیان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، «بهداد سلیمی» بامداد امروز (چهارشنبه) در دسته به اضافه 105 کیلوگرم وزنه برداری بازی های المپیک روی تخته رفت و در یکضرب با مهار وزنه 216 کیلوگرم، رکورد جهان و المپیک را جابه جا کرد.
او در حرکت دو ضربه با بی انصافی داوران و هیات ژوری روبرو شد تا در مهار وزنه 245 کیلوگرمی ناکام ماند تا دستش از مدال دور بماند.
پس از این تصمیم عجیب داوران، بهداد سلیمی به شدت اشک می ریخت و بارها همراه با «سجاد انوشیروانی» سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به سوی اعضای هیات ژوری رفت و اعتراض کرد.
«علی مرادی» رئیس فدراسیون ایران، سلیمی و انوشیروانی را از میز هیات ژوری و داوران به رختکن برد و خودش برای دقایقی اعتراض کرد.
«تاماش آیان» رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری قبل از آغاز حرکات دو ضرب در اقدامی عجیب و غیرقابل انتظار به سوی میز هیات ژوری و داوران قرار گرفت و نکاتی را به آنان گوشزد کرد.
رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری در واکنش به اعتراض خبرنگاران ایرانی نسبت به اقدام وی و تصمیمات داوران به زبان فارسی، گفت: خداحافظ!
تماشاگران متعدد ایرانی و نمایندگان کشتی فرنگی، تکواندو و مسئولان ورزش ایران که در سالن حضور داشتند، پس از اتمام مسابقه برای دقایقی طولانی به تشویق بهداد سلیمی پرداختند.
در همین حال وزنه بردار ارمنی نیز با چهره ناراحت و برافروخته بشدت به عملکرد داوران اعتراض کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش