اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788975125

عملکرد عصاره مالت در دوران بارداری

کد: 1395052788975125

http://goo.gl/tdMCnR

، شهر کرد , (اخبار رسمی): به طور کلی مصرف فیبر در دوران بارداری زمانی که یبوست میتواند به یک مشکل تبدیل شود توصیه میشود.به یاد داشته باشید که این فیبر یک ملین نیست.

خانم های بارداری در دوران بارداری باید به تغذیه ی خود اهمیت بدهند.

عصاره مالت سرشار از فیبر های محلول است که در دوران بارداری به بهبود عملکرد روده ها کمک می کند

به گزارش به مالت، به طور کلی مصرف فیبر در دوران بارداری زمانی  که یبوست می تواند به یک مشکل تبدیل شود توصیه می شود.به یاد داشته باشید که این فیبر یک ملین نیست.و طبق نظر سازمان غذا و داروی جهانی این نکته باید روی برچسب محصول ذکر شود. عصاره مالت جو متفاوت از بلغور جو دوسر و میوه ها که همیشه بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند ، نیست. اینها همه فیبرهای محلول سالم هستند. شیرین کننده مالت عموما از جو جوانه زده استخراج می شود.

این ماده چسبنده ،دارای قوام شربتی و رنگ قهوه ای تیره است. و همچنین به صورت پودر در دسترس است. پس از خرید آن را درجای خشک و خنک نگهداری کنید. هنگامی که درب آن را باز می کنید برای افزایش عمر مفید آن و حفظ عطر و طعم و مزه ی خاص آن ، آن را در یخچال نگهداری کنید.
مراحل پردازش آن متفاوت از شکر سفید است و عاری از مواد شیمیایی و عوامل سفید کننده است. در دوران بارداری مهم است که تغذیه بدن با غذاهای سالم و عاری از مواد آزمایشگاهی و رنگ و لعاب دار صورت گیرد. فرآیند تولید تضمین می کند که مالت دارای مقادیر بالای مواد معدنی و ویتامین هاست که هم برای سلامت مادر و هم کودک مفید است. همچنین دارای مقداری پروتئین است که به ترمیم و رشد سلول ها و بافت ها کمک می کند.
هنگامی که مالت مصرف می شود زمانی  طول می کشد تا هضم شود و تبدیل آن به گلوکز به آرامی صورت می گیرد. در نتیجه باعث افزایش ناگهانی قند خون نمی شود.
گزارشی مبنی بر ایجاد عوارض جانبی پس از مصرف شیرین کننده مالت وجود نداشته است.
خطرات مرتبط با مالت در دوران بارداری
قند مالت خالص برای استفاده در این دوران کاملا امن است.
این ماده تنها درصورت آلودگی می تواند مضر باشد.بنابر این برای خرید، مارک های مشهور را انتخاب کنید.
راهنمایی برای استفاده از مالت در دوران بارداری
می توان آن را به طور منظم در پخت و پز استفاده کرد.این محصول قادر به تحمل درجه حرارت بالاست.
می توان آن را به شیر، نان، کیک و شیرینی اضافه کرد.
استفاده در حد اعتدال آن تامین کننده کالری است.
خانم هایی که سطح قندشان پایدار نیست می توانند درمورد استفاده از این محصول به عنوان جایگزین مناسب  با پزشک خود مشورت کنند.
همانطور که دیدیم از ایمنی شیرین کننده مالت در دوران بارداری خاطر جمع هستیم. بنابراین هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از این ماده ی غذایی در دوران بارداری وجود ندارد.
ورزش منظم در این دوره ی 9 ماهه و جایگزینی مالت به جای شکر را فراموش نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی