اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789040005

نکات مهم در نگارش خبر-2

اصل موضوع را در ابتدای خبر بگویید

کد: 1395052789040005

http://goo.gl/gsePPH

، تهران , (اخبار رسمی): در همان ابتدای خبر اصل موضوع خبر را بیان کنید و در بخش های دیگر جملات تایید کننده و حمایت کننده از پاراگراف اول را بنویسید.از این طریق بیشترین توجه رسانه ها را جلب خواهید کرد.

اصل موضوع را در ابتدای خبر بگویید

در تهیه خبرتان اصل مساله را در جملات اول بگویید و اشکالات نگارشی نداشته باشید

به گزارش اخبار رسمی ، نوشتن خبر اصولی دارد و با رعایت این اصول می توانید توجه رسانه ها را به خبر خود جلب کنید. در نظر بگیرید که شما با خبری که از کارتان می دهید معرفی می شوید و اگر در مورد کار شما خبری در رسانه ها وجود نداشته باشد بازار بسیار کوچکی را در اختیار خواهید داشت .

برای تهیه خبری که  شما را به عنوان یک شرکت در رسانه ها معرفی کند  و تئجه رسانه ها را به شما و کاری که می کنید جلب کند باید اصولی را رعایت کنید . یکی از اصول این است که در پاراگراف اول خبر خود به سرعت اصل مطلب را بیان کنید و از حاشیه رفتن و توضیحات اضافه  در ابتدای متن بپرهیزید.

روزنامه نگاران و گزارشگران اغلب افراد پر مشغله ای هستند  و به خواندن بخش اول خبر اکتفا می کنند. در صورتی که خبری  ارزش  چاپ کردن و یا گزارش نویسی را داشته باشد به مطالعه ادامه می دهند در غیر این صورت خبر را کنار می گذارند.

بنابراین به عنوان شرکتی که قصد جلب توجه رسانه ها را دارید اصل مطلب را همان ابتدا بیان کنید  و از طفره رفتن و اطلاع رسانی در مورد پیشینه خود در ابتدای خبر بپرهیزید.تمام نکته های مهم خبر باید در جملات اول وجود داشته باشد و پاراگراف های بعدی خبر توضیحات لازم برای تایید و تشریح بخش های ابتدایی باشد.

سعی کنید خبری که ارایه می دهید اشکالات نگارشی نداشته باشد، هم خودتان خبر را با دقت مطالعه کنید و هم از دیگران بخواهید  قبل از ارسال خبر ایرادهای نگارشی احتمالی آن را برطرف کنند. ایرادات نگارشی می تواند اعتبار خبر شما را خدشه دار کند و مانع از جلب توجه لازم   برای مطرح شدن در رسانه ها شود.مطالعه خبر با دقت بعد از نگارش ان می تواند بخش زیادی از ایرادات آن را برطرف کند و باعث شود که خبر شما با سرعت بیشتری در رسانه ها منتشر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]