اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789140005

نکات مهم در نگارش خبر(3)؛ چگونه یک خبر خوب تولید کنیم؟

در خبر نویسی اعداد را فراموش نکنید

کد: 1395052789140005

http://goo.gl/NqM5Ld

، تهران , (اخبار رسمی): هر خبری که از شرکت خود منتشر می کنید، یک شانس تازه را در اختیار شما قرار می دهد که به مشتریان خود نشان دهید، چگونه می توانند از مزایای کار شما برخوردار شوند.

در خبر نویسی اعداد را فراموش نکنید

دقت در تنظیم خبر می تواند درجه اعتبار شما را در میان مصرف کنندگان کالاها و خدمات شما بیشتر کند.

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی،خبری که  شما در مورد موقعیت فیزیکی جدید یا اضافه شدن یک خط تولید جدید  یا خدمات تازه ای است که ارایه می دهید  و تمامی این پیشرفتها حاصل سرمایه گذاری مالی یا انسانی است .

شاید برای شما هم این سئوال پیش آمده باشد که چرا باید خبر تولید کرد و چرا باید به حوزه خبر نویسی ورود کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید ابتدا گفت که پیشرفت همیشه با سرمایه گذاری صرف  زمان و انرژی حاصل می شود و خبری که شما از شرکت خود تهیه می کنید در بر دارنده موفقیتهای برند شماست. بر این اساس، در اغلب موارد توسعه فعالیت‌های شرکت درجهت اضافه کردن محصولات تازه و ارایه خدمات جدید است.

از چه خبر تهیه کنیم؟

یک موقعیت فیزیکی جدید یا اضافه شدن یک خط تولید جدید و یا خدمات تازه می تواند موضوعی باشد که در مورد آن خبر تهیه می کنید.

 در واقع خبری که شما از شرکت خود می دهید شانسی را در اختیار شما قرار می دهد تا به مشتریان نشان دهید چگونه می توانند از مزایای کار شما برخوردار شوند.

به چه چیزی بیشتر توجه کنیم؟

در مسیر تدوین یک خبر خوب باید بدانیم که به چه موضوعاتی بیشتر توجه داشته باشیم و چه چیزی خبر ما را مفید تر و کاربردی می کند. یک نکته کلیدی را در این مسیر هرگز فراموش نکنید.

استفاده از اعداد نشان می‌دهد شما دقیق هستید و ابزاری برای مقایسه عملکرد خود دارید.

اعدادی در مورد میزان سرمایه گذاری و میزان تولید و یا نرخ رشد فروش  و تولید می توانند نمادی از تلاش شما برای ارتقای سطح خدمات رسانی باشند و این پیام را مخابره می کند که ما در حال رشدیم و شما به عنوان مصرف کننده محصولات می توانید به ما اعتماد کنید.

اهمیت دقت در تنظیم خبر

افزایش سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی مورد استفاده در صنعت یا زیر ساخت‌ها علاوه بر اینکه برای مصرف کنندگان کالاهای شما اهمیت دارد برای اقتصاد منطقه‌ای که درکارخانه در آن واقع شده  هم مهم است.

بنابراین با دقت خبر را تنظیم کنید و اعدادی که در مورد این سرمایه گذاری می نویسید را کامل تر تشریح کنید.

مثلا بنویسید با سرمایه گذاری انجام شده در تکنولوژی یا زیر ساخت های صنعت تا سه سال آینده شمار نیروهای کاری مورد نیاز شرکت چند درصد رشد می کند یا اینکه چه اندازه می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی منطقه شود. ارایه این اعداد نیازمند مطالعه دقیق است و دقت شما در انجام کار را بیشتر می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]