اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890035517

رئیس اتاق اصناف:

قاچاقچیان از حاشیه امنیت کامل برخوردارند

کد: 1395052890035517

http://goo.gl/aOVYWu

، تهران , (اخبار رسمی): ناامن کردن فضا برای قاچاق از مبدا تا مقصد و معدوم سازی کالای قاچاقچیان بزرگ در مرزها ، این پدیده را ریشه کن می کند.

قاچاقچیان از حاشیه امنیت کامل برخوردارند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس این اتاق با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق در مبادی ورودی و مرزها در راستای منافع ملی سبب ناکامی قاچاقچیان می شود ، افزود : فرمان مقام معظم رهبری شامل برخورد با قاچاقچیان بزرگ در مبدا ورودی کالای قاچاق است در حالی که در برخی شهرها این برخورد با مغازه های کوچک انجام می شود که منطقی نیست.

وی برخورد با کالای قاچاق در مبدا ورود و معدوم سازی آن در مقابل قاچاقچی را حرکت بسیار موثری دانست و تصریح کرد : نباید اجازه ورود کالای قاچاق به سطح شهرها و خانه ها را داد.

فاضلی با ابراز امیدواری به اجرای درست این طرح گفت: برخورد با کالای قاچاق در واحدهای صنفی جزئی از قانون نظام صنفی و اجرای آن ضروری و جریمه آن از یک مبلغ مشخص تا پلمپ واحد صنفی تعیین شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اجرای الزامی دستور مقام معظم رهبری به ویژه در مرزها و گمرکات ادامه داد : همه کالاهای قاچاق از هر نوع باید براساس این طرح منهدم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]